    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przyszło?ć długich fal
    Date: Sun, 03 Oct 2010 13:55:22 +0200

    On Sun, 3 Oct 2010 11:45:10 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Panasonic, to nie Centra. Na stronie centra.com.pl są tylko akumulatory
    >ołowiowe.

    No fakt, baterii marki centra to juz dawno nie widzialem.

    >Pamiętam informację prasową z samego początku lat '90, że się przestaje
    >robić w Polsce baterie. Bo nijak nie mogą dorównać jakością,

    No to tym bardziej jestem ciekaw kto robi te nieliczne made in poland.
    Chyba ze juz ich naprawde nie ma, tylko napis zostal.
    Ktos chyba te stare zaklady kupil .. i zburzyl ?

    Widze ze CLAiO robi jeszcze baterie, ale tylko specjalne.
    Za to wytworni akumulatorow trakcyjnych jak mrowkow :-)

    >Wrzucić do kubła na inne baterie. Albo na elektrośmieciory ogólne.

    Ale to specyficzny produkt, szkoda mieszac i szkoda jakby trafil na
    wysypisko.

    J.