  • Data: 2010-10-03 11:45:10
    Temat: Re: Przyszło?ć długich fal
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Hm, wydaje mi sie ze widuje baterie made in poland.
    > O, nawet mam jedna - Panasonic :-)

    Panasonic, to nie Centra. Na stronie centra.com.pl są tylko akumulatory
    ołowiowe.

    > Wybita data 2006 - nie wiem, produkcji czy przydatnosci.

    Pamiętam informację prasową z samego początku lat '90, że się przestaje
    robić w Polsce baterie. Bo nijak nie mogą dorównać jakością, a ceny
    takie same lub wyższe jak impotrowanych. Może teraz są w Polsce fabryki
    jakiegos producenta, ale na szczęście żaden nie ma pozycji monopolisty.

    > P.S. gdzie najlepiej zutylizowac stare NiCD ?

    Wrzucić do kubła na inne baterie. Albo na elektrośmieciory ogólne.

    --
    Jarek