  • Data: 2010-10-05 10:36:50
    Temat: Re: Przyszłość długich fal [OT]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Może i zaczną, ale zaraz skończą. Skoro zniknie telewizja, to dlaczego
    > nie telefonia?

    ja zakładam, że satelity w pierwszej kolejnosci szlag trafii
    nie koniecznie od wiatru słonecznego czy efektów owej supernowej
    po prostu one sa najbardziej narażone...
    wystarczy chmurka malutkich odłamków po jakiejś odległej kolizji sprzed
    wieków
    i wyczysci orbitę...

    > To, co teraz mamy zamiast, może mieć jeszcze mniejszą odporność na impuls
    > elektromagnetyczny niż telewizja czy telefonia mobilna. Elektronika
    > taka sama, a tu jeszcze do tego podłączone długie druty robiące za
    > anteny.

    no teoria mówi że skrętka... itd.itp...

    ale skoro fantazjujemy, czemu się ograniczać? a niech nawet komórki
    działają...
    bez prądu potrzebnego do zaparzenia kawy i tak nasza cywilizacja zdechnie...
    (coś jak w Kingsajzie po wybuchu fabryki polokokty)

    nikt nie bedzie słuchac radia na długich, chyba że będą tam podawać gdzie
    wojsko
    rozdaje gorącą kawe w termosach

    ;-)