  • 71. Data: 2024-07-23 13:01:55
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2024 08:42:31 +0200, Akarm napisał(a):

    > (...)
    > Ja niedawno zapłaciłem stówę i dostałem 2 punkty za zbyt późne włączenie
    > świateł. Zatrzymali mnie i nie chcieli dać pouczenia. Twierdzili, że
    > muszą wręczyć mandat, bo zanim włączyłem światła, to kawałek już
    > przejechałem.
    > Jak widać, w Warszawie trafiają się i takie mendy.

    Co to znaczy "zbyt późne włączenie świateł"?
    Było całkiem ciemno?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 72. Data: 2024-07-23 13:48:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.07.2024 o 13:01, Adam pisze:

    > Co to znaczy "zbyt późne włączenie świateł"?
    > Było całkiem ciemno?

    Za dnia też trzeba jeździć na światłach.

    Robert

  • 73. Data: 2024-07-23 16:57:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 23.07.2024 o 13:01, Adam pisze:

    > Co to znaczy "zbyt późne włączenie świateł"?

    To znaczy, że po przejechaniu kawałka drogi spojrzałem na przełącznik i
    załapałem, że ze stacji paliw odjechałem bez włączonych świateł.
    Przekręciłem przełącznik, ale za chwilę radiowóz za mną włączył koguta i
    syrenę.

    > Było całkiem ciemno?

    Nie całkiem.
    Lato, około południa.

    --
    -
    Akarm

  • 74. Data: 2024-07-23 21:29:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jul 2024 16:57:01 +0200, Akarm napisał(a):

> [...]
    > załapałem, że ze stacji paliw odjechałem bez włączonych świateł.
    > Przekręciłem przełącznik, ale za chwilę radiowóz za mną włączył koguta i

    Ok, czyli pojazd nie ma dziennych, włączasz ręcznie światła mijania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 75. Data: 2024-07-23 23:36:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.07.2024 o 08:42, Akarm pisze:
    [...]
> [...]
    > przejechałem.
    > Jak widać, w Warszawie trafiają się i takie mendy.

    Dlatego w autach, które mam zamontowałem dzienne LED i problem się
    skończył nim się zaczął. Polecam, to banalnie proste.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 76. Data: 2024-07-23 23:38:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/07/2024 08:42, Akarm wrote:
    > Ja niedawno zapłaciłem stówę i dostałem 2 punkty za zbyt późne włączenie
    > świateł.

    Nie możesz zostawić właczonych na stałe, zawsze kiedy masz zapłon?

  • 77. Data: 2024-07-24 00:31:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.07.2024 o 23:38, heby pisze:

    > Nie możesz zostawić właczonych na stałe, zawsze kiedy masz zapłon?

    W niektórych autach, powoduje to, po wyjęciu kluczyka, że palą się
    "postojowe". Sądzę że nie znasz tych rozwiązań :)...co marka/rocznik to
    inne.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 78. Data: 2024-07-24 06:33:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-07-2024 o 21:29, Adam pisze:

    > Ok, czyli pojazd nie ma dziennych, włączasz ręcznie światła mijania.

    Ciekawe co to za złom, że ani nie ma dziennych, ani nie potrafi sam
    wyłączyć świateł mijania po wyłączeniu zapłonu?
    Bo chyba nie ma innego uzasadnienia, dla każdorazowego włączania i
    wyłączania świateł ręcznie.

  • 79. Data: 2024-07-24 08:35:58
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 24.07.2024 o 06:33, Cavallino pisze:
    > Ciekawe co to za złom, że ani nie ma dziennych, ani nie potrafi sam
    > wyłączyć świateł mijania po wyłączeniu zapłonu?
    > Bo chyba nie ma innego uzasadnienia, dla każdorazowego włączania i
    > wyłączania świateł ręcznie.

    Miliony ludzi jeździ takimi "złomami"

    W doooopach się wam poprzewracało od tych automatów. ;-)

    A swoją droga NIEZŁE KOOOTASY żeby w Europie za Tuska tak dręczyć
    obywateli ;-)

    I masz "Przyszła Europa" ;-)

  • 80. Data: 2024-07-24 08:40:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Rozwiązaniem nie jest kupienie nowego auta.

    Rozwiązaniem jest likwidacja głupiego przepisu o świeceniu w dzień.

    jeden argument że rowerzyści i piesi nie muszą świecić i są przez to
    mniej widoczni.

    A drugi że powoduje to wydzielanie PIERDYLIONA TON CO2 ;-)