  • Data: 2024-09-01 23:41:34
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dalej nam sporo brakuje do nacji, które mają autostrady od dawna.
    > Jak się trochę u nich pojeździ to powrót do kraju od razu to uwidacznia.
    > W takiej Francji czy Hiszpanii ludzie na autostradach przede wszystkim
    > starają się sobie nie przeszkadzać. Jak jest duży ruch to wszystkie 3-4
    > pasy są równomiernie obłożone i jedzie się przez 100-150 km wolniej ale
    > płynnie, nikt nie skacze i bez sensu nie zmienia pasów jak po horyzont
    > widać na każdym sznurek.
    > Jak jest luźniej i warunki na to pozwalają to lewy jest pusty i służy
    > tylko to wyprzedzania.
> [...]

    Mam inne spostrzeżenia ostatnio. Wystarczy przekroczyć dopuszczalną
    (efekt Polski) o 10km/h i większość problemów znika :) Nie to, że
    przekraczać muszę. Robię to głównie z powodu, żeby jechać płynnie.
    Dzisiaj właśnie (jak co tydzień) zrobiłem sobie test +5km/h na odcinku
    120km...i zamiast jechać zgodnie, przekraczałem 5km/h wszędzie.
    Wyprzedziły mnie 2 beemki, reszta traktowała jako "sponsora mandatu" ale
    się nie odważyli :D OK, są tacy co przekraczają 50km/h ponad ale jest
    ich już mniej :) Większość stosuje "tolerancję" 10km/h czyli
    dopuszczalne maksimum...to jednak się zmienia. Fotoradary już obniżyli w
    niektórych miejscach a policja ma lepszy sprzęt. Mandaty poszybowały w
    górę, więc widać efekty:)
    BTW, Wielkopolska...ale piszę to dlatego, że bywam w innych rejonach
    kraju i tam jednak mniejsza kultura.

    --
    Pixel(R)??