eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzyszła Europa?Re: Przyszła Europa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
    -static.e-wro.net.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszła Europa?
    Date: Mon, 22 Jul 2024 06:35:02 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <c4q5jbh0j4vy$.qib75t3t2fx6.dlg@40tude.net>
    References: <v7ife5$3tmrk$1@paganini.bofh.team> <v7ikeu$11q7$2@dont-email.me>
    <v7ilsm$ocr$1@news.chmurka.net> <v7in12$11q7$4@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    <v7ja6l$58uv$1@dont-email.me> <10668mxnp769.ghiezqfwtx2s$.dlg@40tude.net>
    <v7jl7d$77p7$1@dont-email.me>
    <15cxhaxhu43r1.18ldk167vqs14$.dlg@40tude.net>
    <v7jtep$8fr0$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    <v7k07i$8fq9$1@dont-email.me>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
    logging-data="18288";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:bmppwelyxE6c2FlVn55Hw08NXic=
    sha256:k9nUz7W2GGYOzzdpbcPhO3bYTIm0pBqr6m3mjxzY/kE=
    sha1:CvKcPBtdtR2O8UJpomBZyGHy77M=
    sha256:6Rur4U0fVHl3pIx1buytCT8f+d8WPiXZWSu+UbJpAsE=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2722821
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 21 Jul 2024 23:57:06 +0200, heby wrote:
    > On 21/07/2024 23:41, J.F wrote:
    >>> Myślę, że też nie potrafią w każdej sytuacji. Prawda taka, że
    >>> zapierdalanie z dużymi prędkościam >200 ma miejsce na kilkupasmowych
    >>> autostradach, a nie na ciasnych odcinkach. Sam jechałem tam koło 180 i
    >>> stwierdzam, że to nie było specjalnie bezpieczne. Ciasno.
    >> Ale drogi nie zajezdzali :-)
    >
    > Zajeżdżali, dlatego nie uznałem tego za bezpieczne. Przy czym zaznaczam,
    > z 10 lat temu. Może coś obecnie jest inaczej, ale coś czuję, że dwa pasy
    > nie rozmnożyły się do czterech, jak mnie tam nie było, więc dalej jest
    > jak jest.

    Mogły się rozmnożyc do 3.
    I już mniejsze różnice prędkosci pomiędzy pasami.

    > Ogólnie moje doświadczenia są jednak takie, że autobany nie były jakoś
    > specjalnie lepsze, ani też kultura jazdy nie różniła się za dużo od
    > współczesnej u nas. Dogoniliśmy niemców. Z resztą cieawą opinią
    > podzielił się ze mną kilka lat temu znajomy ukrainiec: nie ma różnicy,
    > poza oznakowaniem, w jeździe tu i u niemców. W sumie byłem tym lekko
    > zaskoczony, ale chyba faktycznie.

    W zasadzie potwierdzam. Normalnie się u nich jezdziło.
    Nie ma jak to polski trening ... nie zawsze przepisowy :-)

    Trochę mniej cięzarowki zajezdzały drogi, i osobówki też mniej,
    nie było błyskania długimi z tyłu.

    No i póki nie było tylu FR, to na ograniczenia patrzyli tak sobie.
    Zdarzało mi się jechac za Niemcem (Turkiem? Polakiem?) np 200/100 ..

    >>> Przecież o tym mowa: albo będzie ekstradycja albo zostanie u arabów i
    >>> prędzej czy później nie będzie do stać na życie na pustyni, nawet
    >>> szklanobetonowej. To nie mafiozo z dożywotnim dostępem do gotówki, tylko
    >>> zwykły dupek.
    >> Ponoc handował kawą. To moze dalej handlowac, z ZEA.
    >
    > Wątpię, aby to było takie proste.

    Kawa w Polsce nie rośnie, wiec to tak czy inaczej praca zdalna.

    >>>> IMO - jest miejsce, to się zmienia. Nie ma, to trzeba uważac.
    >>> To niedobrze. Nie powinienem zakładać, że po lewej mam morderców
    >>> zapierdalajacych >200. To tak samo, jak nie zakładam, że ktoś na
    >>> zapleczu sika do piwa.
    >> Skoro wolno 200 i wiecej, to zakładasz i sie upewniasz.
    >
    > Zakładasz też, że mogą zapierdalać 300? W lusterku żadna róznica, w
    > drodze hamowania zasadnicza.
    >
    > Istnieje granica mozliwości zakładania, powyżej której jest aburdalne
    > zakładanie czegokolwiek, bo nie dałbyś rady zmienić pasa. Ponadto
    > zrzucanie obowiązku na prawidłowo jadącego jest słabe moralnie. To ten
    > zapierdalacz powinien upewnić się, że nie zagraża nikomu, skoro chce
    > sobie poczuć promieniowanie Czerenkowa.

    W Niemczech ponoć jakoś tak jest, pomimo braku limitu.

    Tym niemniej takich co jada 170-200 troche jest i po prostu inni
    uwazają. A przy okazji i ci co jadą szybciej są bezpieczniejsi.

    >>> Niespecjalnie. Tzn współczesne osobówki mają na tyle dobre
    >>> przyśpieszenie, że zmiana ze 120 na 140 to tylko krótka chwila.
    >> Ale trzeba chciec. No i jechac taka wspólczesna :-)
    >
    > Tak na oko - prawie wszystko jest już współczesne. Samochodów 20 letnich
    > nie widuję za dużo. Myślę, że każdy z obecnych osiągnie te 140 i to
    > wcale nie po pół godzinie z górki.

    info z lutego 2023 - ponad połowa samochodów ma ponad 16 lat.
    Ciekawe jak po czyszczeniu cepiku - spadło czy nie?

    A tu statystyki z tych jeżdżących
    https://mubi.pl/poradniki/sredni-wiek-samochodow-w-p
    olskich-miastach/

    Przy czym ... te stare to niekoniecznie takie wolne.

    >>> Korupcja to nadużycie stanowiska do osiągnięcia prywatnych korzyści.
    >>> Tylko tyle. Pasuje.
    >> Ale dlaczego naduzycie, skoro wykroczenie było prawdziwe?
    >
    > Właśnie dlatego ten typ korupcji tak ciężko udowodnić.

    A ja sie "udowodni", to się nazywa "rzetelne wypełnianie obowiązków"
    :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: