  • Data: 2010-09-19 19:37:42
    Temat: Re: Przysz?o?? d?ugich fal
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    >
    > Tak sobie myślałem co ja bym zrobił, gdyby mnie zrobiono dyrektorem
    > sprzedaży w tym biznesie. Zaraz po powołaniu inż. Mamonia na Eksperta
    > Do Spraw Melodii Już Słyszanych, dorzuciłbym klientom do pakietu
    > możliwość dowolnego skakania po reszcie kanałów. Ale z takim
    > ograniczenim, że trzeba je wciąż zmieniać, bo po godzinie rozłącza
    > i nie da się przed upływem doby wrócić w to samo miejsce. A nuż się
    > komuś jednak spodoba piosenka, którą pierwszy raz słyszy. Raz na
    > miesiąc klient mógłby wymienić w pakiecie wymienić jedna stację bez

    To jest takie skakanie po jajkach. To, co ty piszesz byłoby optymalne dla
    stacji, ale tego byś ni chu...dego nie sprzedał, w szczególności jak jest
    konkurencja. W podstawowych pakietach xm czy siriusa masz jakieś 100 stacji.

    > Z językami, to nie problem, przynajmniej w stacjach muzycznych. Jak
    > mi będą w kanale operowym gadać po włosku, a w tym co wciąż jodłuja
    > po niemiecku, to będzie nawet fajniej. Zresztą teraz też słucham
    > radia ze Szwajcarii, takiego co klasykę nadaje. Mówią niby po niemiecku,
    > a ja tego języka nie znam. Lecz mówią przeważnie kto i co gra, a to
    > w każdym języku brzmi podobnie.

    Fakt, ale ja lubię posłuchać czasem wiadomości, nawet, jak rozumiem piąte
    przez dziesiąte. Dlatego polskie radio mnie w ogólności niesamowicie
    wnerwia. OK, w niektórych krajach wolałbym, by wiadomości przynajmniej od
    czasu do czasu były w jakimś strawnym języku, do tej pory tylko na Malcie i
    Islandii miałem kłopoty, bo wiadomości były wyłącznie w języku tubylczym.

    A Szwajcarzy mówią takim niemieckim, że ich filmy są w Niemczech
    synchronizowane ;-)

    > W Europie większy problem niż z językami jest z jakimiś "polami
    > eksploatacji" czy innymi durnotami. Ale to się niebawem skończy,
    > jak tylko zaczną spadać zyski tym, co uważali, że wszyscy zawsze
    > za wszystko będą chcieli płacić Bóg wie ile.

    No właśnie. Tylko jakiego radia można posłuchać w Polsce? Bywam tam od czasu
    do czasu i naprawdę jest ciężko. Jakoś musi im się opłacać, nawet dla Radia
    z Mordą.

    Waldek