  • Data: 2011-05-08 16:45:53
    Temat: Re: Przyspieszanie podczas wyprzedzania
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-07 19:48, Axel pisze:

    > "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Czesto chyba chodzi o to, ze sa wyprzedzani przez "gorsze" samochody, a
    > to wstyd...

    Wiem coś o tym, myślę że masz rację.
    Sam jeżdżę punto mk1, a generalnie, choć nie jeżdżę raczej szybko, to
    wlec też się nie lubię. Spotykam czasem problem z wyprzedzeniem kogoś,
    komu nie spodoba się patrząc w lusterku, że wyprzedza go punto, więc
    dodaje gazu momentalnie mi odjeżdżając, po czym znowu jedzie "swoje".

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz