  • 41. Data: 2018-12-17 15:01:08
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:
    > A już przegięciem pały jest, to że odmawia serwis/salon, który samochód
    > sprzedał i na 100% widział komu sprzedaje.

    Serwis niczego nie odmowil lecz zaproponowali pozniejszy termin naprawy,
    ktorego nasz fanboy niezaakceptowal, bo jako primadonna uznal, ze musi byc
    obsłużony poza kolejnością.

  • 42. Data: 2018-12-17 15:01:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-17 o 14:42, Pszemol pisze:

    > Bo BMW czy Mercedes od 30 lat jest obiema nogami w Polsce i ma tu serwisy
    > lokalne, dealerow, robi promocje i reklamy na rynku polskim.
    >
    > A Tesla nie. I uczciwie uprzedza o tym potencjalnego klienta PRZED ZAKUPEM.

    Przecież klient pojechał grzecznie do Berlina. Nie oczekiwał naprawy w
    Polsce.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2018-12-17 15:02:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-17 o 14:47, Pszemol pisze:

    > Pisze wyraźnie, że samochod zgłosił awarie motoru i ostrzegl ze da się
    > jeździć ale bez gwałtownej akceleracji. A Polaczek-Cwaniaczek-Poznaniak
    > chciał nakłamać, że auto nie rusza z miejsca i chciał aby mu lawetą z
    > Poznania do Berlina auto dostarczyli i zamiennik dali natychmiast.

    Taaa, jeden z drugim pojedzie sam, a potem mu odmówią naprawy, bo jadąc
    uszkodzonym samochodem pogłębił uszkodzenie. Nie znasz tego stylu
    korporacji?

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2018-12-17 15:12:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-12-17 o 14:42, Pszemol pisze:

    > Reszta marek nie ma czasu na myślenie bo zajęta jest doganianiem Tesli.

    Znaczy żeby ich furmanki przyspieszały w dwie sekundy do setki a nie
    trzy? 99% użytkowników samochodów ma to w dupie, a to oni napędzają
    rynek samochodowy a nie jakieś niszowe firmy.

    > I to w podskokach, bo się obudzili z ręka w nocniku.

    Chłopie! najwięksi gracze rynku samochodowego nie muszą żebrać o
    pieniądze żeby otworzyć jakąś tam manufakturę do składania samochodów,
    nawet tych elektrycznych. Tu nikt się z niczym nie obudził, po prostu
    jeszcze nie czas i miejsce na masową produkcję samochodów elektrycznych,
    i to nie tylko w Polsce.

  • 45. Data: 2018-12-17 15:26:51
    Od: p...@g...com

    -- Dla wielu lepszą propozycją jest zakup Tesli i radośc z fajnego auta niż czekanie
    10 lat aż serwis poprawią. Szkoda czasu, szkoda życia.

    przypomnijmy ze 4 lata koles probowal i juz tylko 6 mu zostalo kiedy opadl z sil :-)

    Jeśli lubisz być dyskryminowany ze względu na kraj zamieszkania, czuć
    się traktowany jak debil i idiota - wydaj 150.000EUR netto na nowa
    Tesle. Tesla - pokaże Ci premium FY finger.

    To pisałem ja. Właściciel Tesli od 4 lat (3 sztuk), fanboy. Propagator
    elektromobilnosci.

    PS. Przez ostatnie 4 lata spotkało mnie mnóstwo takich zachowań ze
    strony Tesli (musieliśmy ze względu na dyskryminacje holować Tesle z
    Chorwacji sami, odmawiano nam zastepczakow, trzymano samochód którym
    zarabiam na życie w serwisie półtora miesiąca, sprzedano mi ,,bo
    zapomnieli zdjąć" samochód z limitem prędkości do 127km/h nie
    informując i narazajac mnie na wypadek w którym mogłem zginąć na
    autostradzie etc), ale od 4 lat nie mówiłem nic głośno i godziłem się
    na takie poniżanie mnie jako klienta w imię rewolucji

  • 46. Data: 2018-12-17 15:27:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 14:01:00 -0000 (UTC), Pszemol

    > Nie. Zwłaszcza że auto nie było unieruchomione, mogło na własnych kołach
    > jeździć, co facio udowodnił wysyłając pracownika z Poznania do Berlina więc
    > lawety nie potrzebował ani zastępczego na gwałtu rety.

    Ale ponoć nie mógł zap*ać. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2018-12-17 15:29:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 15:12:55 +0100, nadir

> [...]
    > nawet tych elektrycznych. Tu nikt się z niczym nie obudził, po prostu
    > jeszcze nie czas i miejsce na masową produkcję samochodów elektrycznych,

    Nie musza, bo ich turbaniki i putinki odpowiednio motywują. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2018-12-17 15:39:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 06:26:51 -0800 (PST), p...@g...com

    > Jeśli lubisz być dyskryminowany ze względu na kraj zamieszkania, czuć
    > się traktowany jak debil i idiota - wydaj 150.000EUR netto na nowa
    > Tesle. Tesla - pokaże Ci premium FY finger.

    Ja chciałem zamontować Tesla Power Wall 2, ale nie dostanę nań gwarancji
    montując w PL (nawet jeśli zrobi to firma z Niemiec), więc nie montuję.
    Jakbym był głupi, to bym zamontował -- a jakby się coś spieprzyło to bym
    pisał po internetach że mnie olewają.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2018-12-17 15:41:38
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 17 Dec 2018 13:47:46 +0000, Pszemol wrote:

    > Pisze wyraźnie, że samochod zgłosił awarie motoru i ostrzegl ze da się
    > jeździć ale bez gwałtownej akceleracji.

    Tak tak, ta "awaria"/usterka to jedna rzecz. Ja (i chyba Marcin też)
    odnosiłem się do pobocznej wzmianki o tym że samochód - ten czy inny, nie
    do końca wiadomo - miał blokadę szybkości. Cytat:

    "sprzedano mi ,,bo zapomnieli zdjąć" samochód z limitem prędkości do 127km/
    h nie informując i narazajac mnie na wypadek w którym mogłem zginąć na
    autostradzie"

    (koniec cytatu)

    Mateusz

  • 50. Data: 2018-12-17 15:49:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-12-17 o 15:29, Myjk pisze:

    > Nie musza, bo ich turbaniki i putinki odpowiednio motywują. :P

    Ależ im jest obojętne czy ich gaz i ropa spalają się w silnikach
    spalinowych czy kotłach elektrowni.