  • 51. Data: 2018-12-17 15:54:36
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > A co to ma do rzeczy? Sprzedali mu samochód, dali gwarancję na limit lat
    > i kilometrów a nie strefy geopolityczne.

    I gwarancji nie odmówili przecież.

    > Czy uczciwie i czy uprzedzili, to akurat nie wiem.

    No to wiedz, że uprzedzali. To jest znany fakt o rożnym poziomie serwisu w
    krajach gdzie mają swoje ośrodki i w krajach w ktorych nie urzędują.

    Nie przeszkadza to wcale ludziom z Egiptu czy Emiratow Arabskich kupowac te
    samochody mimo że najbliższy serwis 2000 km. To akurat podziwiam, i jest to
    dowod jak fajne są to auta skoro klienci aż tak się poświęcają i ryzykują.

  • 52. Data: 2018-12-17 16:24:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 15:49:29 +0100, nadir

    > Ależ im jest obojętne czy ich gaz i ropa spalają się
    > w silnikach spalinowych czy kotłach elektrowni.

    Jaki procent ON czy benzyny się spala w kotłach elektrowni?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2018-12-17 17:26:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-12-17 o 16:24, Myjk pisze:

    > Jaki procent ON czy benzyny się spala w kotłach elektrowni?

    Mniej więcej taki jak zapotrzebowanie na energię dla wszystkich
    elektryków na świecie. Elektryków będzie przybywać, to elektrowni na
    ropę i gaz też.

  • 54. Data: 2018-12-17 17:44:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Przecież klient pojechał grzecznie do Berlina. Nie oczekiwał naprawy w
    > Polsce.

    Klient pojechał NIEUMÓWIONY do serwisu i oczekiwał pomocy NA POCZEKANIU.

    A tak to niestety nie działa.

  • 55. Data: 2018-12-17 17:44:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Taaa, jeden z drugim pojedzie sam, a potem mu odmówią naprawy, bo jadąc
    > uszkodzonym samochodem pogłębił uszkodzenie. Nie znasz tego stylu
    > korporacji?

    Samochód zgłosił problem i wyraźnie zezwolił na jazdę. Nie Falandyzuj.

  • 56. Data: 2018-12-17 17:49:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Mon, 17 Dec 2018 14:01:00 -0000 (UTC), Pszemol

    > Ale ponoć nie mógł zap*ać. :P

    No wlasnie. Wiec wyslał swojego kierowce do Berlina z prikazem ze ma byc
    auto naprawione jeszcze dzisiaj :-))))

    Ech, ludzie....

  • 57. Data: 2018-12-17 17:49:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Mon, 17 Dec 2018 06:26:51 -0800 (PST), p...@g...com

    > Ja chciałem zamontować Tesla Power Wall 2, ale nie dostanę nań gwarancji
    > montując w PL (nawet jeśli zrobi to firma z Niemiec), więc nie montuję.
    > Jakbym był głupi, to bym zamontował -- a jakby się coś spieprzyło to bym
    > pisał po internetach że mnie olewają.

    No tak to jest. Jedni ludzie zdaja sobie sprawe z konsekwencji swoich
    decyzji a inni spychaja je na innych i sie dziwia gdy sie to nie udaje.

  • 58. Data: 2018-12-17 17:50:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Mniej więcej taki jak zapotrzebowanie na energię dla wszystkich
    > elektryków na świecie. Elektryków będzie przybywać, to elektrowni na
    > ropę i gaz też.

    Jesteś głeboko śpiący jeśli tak sądzisz.

    W między czasie Chiny instalują panele ev na potęgę i w dupie mają Arabów
    czy Rusków z tą ich ropą czy gazem:

    https://cleantechnica.com/2018/08/06/china-installs-
    24-3-gigawatts-in-first-half-of-2018/

  • 59. Data: 2018-12-17 18:20:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 16:50:42 -0000 (UTC), Pszemol

    > W między czasie Chiny instalują panele ev na potęgę i w dupie mają Arabów
    > czy Rusków z tą ich ropą czy gazem:

    Bo mają węgiel. :P Ale fakt jest taki, że nie da się na samych panelach
    jechać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2018-12-17 18:27:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 17:26:20 +0100, nadir

    > Mniej więcej taki jak zapotrzebowanie na energię dla wszystkich
    > elektryków na świecie. Elektryków będzie przybywać, to elektrowni na
    > ropę i gaz też.

    Idzie PV, większość zapotrzebowania na elektryki pokryje. Resztę utrzymają
    węglówki i atomówki. Inna sprawa, że ja bym chętnie zobaczył wymianę węgla
    na paliwo. Może nawet tak zaawansowana rafinacja byłaby zbyteczna.

    --
    Pozdor
    Myjk