  • 21. Data: 2024-07-07 05:41:22
    Temat: Re: Przyczyna piszczenia...
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-05 17:04, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Chuj prawda. Naciskasz powodując naprężenia. Zwalniasz, powodując luz,
    > który piszczy :)
    >
    > To nie są zawiasy w drzwiach od starej szafy :)
    > Hyhy.

    Heh to jden z tych co przychodza po rade a nastepnie dwie wymiany zdan
    pozniej Ciebie beda uczyc bo sa najmadrzejsi.

    Przynajmniej szybko sie ujawnil jako znawca wszystkiego i nie trzeba
    bylo czasu marnowac.

    --
    Lukasz

  • 22. Data: 2024-07-07 18:54:07
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    > Chuj prawda. Naciskasz powodując naprężenia. Zwalniasz, powodując luz,
    > który piszczy :)

    Mój mistrzu - siły tam są zawsze takie same - czy naciskasz, czy też
    zwalniasz sprzęgło.

    Wyobraź sobie coś takiego - że chcesz utrzymać sprzęgło dokładnie w
    połowie wciśnięte - wtedy dobierz odważniki np. cegły, które na nie
    położysz, aby zachować równowagę. Gdy taka równowaga będzie zachowana,
    to sprzęgło ani się nie cofnie i nie wpadnie głąbiej.

    Już pewnie zrozumiałeś, głupotę, którą napisałeś.

    Kazik

  • 23. Data: 2024-07-07 19:43:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Jul 2024 18:54:07 +0200, Kazik Kaz napisał(a):

> [...]
    > to sprzęgło ani się nie cofnie i nie wpadnie głąbiej.
    >
    > Już pewnie zrozumiałeś, głupotę, którą napisałeś.

    Jeśli nie widziałeś simeringów, uszczelek krawędziowych albo innych
    asymetrycznych, to może się nie odzywaj.
    Często w takich przypadkach zdarza się, że piszczy tylko w jedną stronę.
    Nawet w oringach może tak być.

    Ale już pokazałeś, co potrafisz, dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 24. Data: 2024-07-07 20:57:11
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 7.07.2024 o 19:43, Adam pisze:

> [...]
    > Nawet w oringach może tak być.
    >
    > Ale już pokazałeś, co potrafisz, dla mnie EOT.

    No... skąd wiesz, że nie widziałem? Napisz, co widziałem. Szklana kula
    to powiedziała? To co napisałeś, tylko potwierdza, to co wcześniej
    napisałem.

    Odpowiem teraz - tak jak te wcześniej odpowiadające bezmyślnie tutaj
    "mądrale" zza klawiatury: a może śrubka trzymająca łożysko hehehe...?

    No bo jaka jest waga tych "porad". Któryś z tych 'pseudoekspertów' na
    pewno zgadnie, tak jak w totolotka i powie - a nie mówiłem?
    Nie ośmieszaj się.

    No i na koniec mój mistrzu - co piszczy?

    Kazik

  • 25. Data: 2024-07-07 21:13:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.07.2024 o 18:54, Kazik Kaz pisze:

    > Już
    A VYKURVIAY z VERVĄ :)
    Pa!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2024-07-07 21:45:59
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 7.07.2024 o 05:38, ptoki pisze:

    > Zajmij sie domyslaniem co jest twojemu autu a nie na moj temat.
    > Ah, nie umiesz. No coz, jezdzij zepsutym albo zaplac komus madrzejszemu.

    No to się miernoto nie odzywaj, gdy nie masz nic do powiedzenia.

    Kazik

  • 27. Data: 2024-07-07 22:02:24
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 6.07.2024 o 08:51, Janusz pisze:

    > Coś ci się pojebało, jaką autopromocję? wiesz ilu ludzi czyta tą grupę w
    > Polsce?Garstka.

    Ale to jest niezbyt trafione, zauważ, że ta lista jest skanowana np.
    przez automat Google i po podaniu np. ksywki tego "experta" w
    wyszukiwarce Google, który odpowiedział "łożysko" - to otrzymasz adres
    jego zakładu/firmy albo kanału na YouTube itp. - oczywiście trochę
    upraszczam intencję tych troli z tej grupy, ale tak to się odbywa.

    Jak widzę i potwierdzam to nadal, że są to fachowcy typu "z koziej dupy
    trąba" - tak jak odpowiedziałem któremuś wcześniej.

    Kazik

  • 28. Data: 2024-07-07 22:06:51
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    > A VYKURVIAY z VERVĄ :)
    > Pa!
    No i to jest poziom fachowości takiego psychola. Typ przygnieciony butem
    do gardzieli ani drgnie, tylko charczy, że mu duszno.

    Kazik

  • 29. Data: 2024-07-07 22:13:38
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 7.07.2024 o 05:38, ptoki pisze:

    > Zajmij sie domyslaniem co jest twojemu autu a nie na moj temat.
    > Ah, nie umiesz. No coz, jezdzij zepsutym albo zaplac komus madrzejszemu.

    No i jeszcze jedna uwaga ruski trolu - w polskich systemach jest
    możliwość pisania z wykorzystaniem polskich znaków diakrytycznych - typu
    ą ę ć ż ł.. itd.

    Tawariszcz Putin zapomniał o tym?

    Kazik

  • 30. Data: 2024-07-07 23:06:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.07.2024 o 22:13, Kazik Kaz pisze:

    > No i jeszcze jedna uwaga ruski trolu - w polskich systemach jest
    > możliwość pisania z wykorzystaniem polskich znaków diakrytycznych - typu
    > ą ę ć ż ł.. itd.

    Nie zależy od polskości systemów tylko wsparcia ustawień regionalnych.