  • 11. Data: 2024-07-05 09:15:45
    Temat: Re: Przyczyna piszczenia...
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.07.2024 o 09:09, Kazik Kaz pisze:

    > Eeee... przecież napisałem "podczas puszczania sprzęgła słychać
    > charakterystyczny wysoki dźwięk - takie piszczenie"
    >
    > Przy wciśniętym sprzęgle nic nie słychać, żadnego szumu tylko podczas
    > zwalniania/puszczania sprzęgła.
    To se nasmaruj dźwigienki :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2024-07-05 17:10:03
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-05 02:09, Kazik Kaz wrote:

> [...]
    > charakterystyczny wysoki dźwięk - takie piszczenie"
    >
    > Przy wciśniętym sprzęgle nic nie słychać, żadnego szumu tylko podczas

    Nagraj co i jak i podrzuc video.
    Bo z takiego opisu i roznej interpretacji wiele sie nie wywnioskuje.

    --
    Lukasz

  • 13. Data: 2024-07-05 19:25:39
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 5.07.2024 o 17:10, ptoki pisze:

    > Nagraj co i jak i podrzuc video.
    > Bo z takiego opisu i roznej interpretacji wiele sie nie wywnioskuje.

    No tak, postaram się dołączyć film. Jutro powieszę żonę ze smartfonem
    pod podwozie, zrobię małą przejażdżkę po mieście i podam adres do filmu.
    Do nagrania dźwięku podłączę dwa mikrofony i będzie w stereo. Może być?

    P.S.
    Ech fachowcy z co niektórych, jak z koziej dupy trąba. Domyślam się
    mistrzu, że jesteś absolwentem studium muzycznego dla głuchoniemych?

    Kazik

  • 14. Data: 2024-07-05 19:28:32
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    > To se nasmaruj dźwigienki :)

    Jeśli byłyby to dźwigienki, słychać byłoby w obu przypadkach: tzn. gdy
    jest sprzęgło wciskane i zwalniane. A tu słychać tylko, gdy jest
    zwalniane. W/g mnie nietrafna diagnoza.

    Kazik

  • 15. Data: 2024-07-05 20:28:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.07.2024 o 19:25, Kazik Kaz pisze:

> [...]
    > Ech fachowcy z co niektórych, jak z koziej dupy trąba. Domyślam się
    > mistrzu, że jesteś absolwentem studium muzycznego dla głuchoniemych?

    A chcieli pomóc....

    Robert

  • 16. Data: 2024-07-05 22:07:13
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    > A chcieli pomóc....
    >
    > Robert

    Wątpię; chcieli zabłysnąć na forum.
    Takie mądrale zza klawiatury, którymi wszędzie się gardzi. Ludzie bez
    wiedzy, doświadczenia, ambicji, skrupułów z parciem na autopromocję.

    Kazik

  • 17. Data: 2024-07-06 00:04:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.07.2024 o 19:28, Kazik Kaz pisze:

    > Jeśli byłyby to dźwigienki, słychać byłoby w obu przypadkach: tzn. gdy
    > jest sprzęgło wciskane i zwalniane. A tu słychać tylko, gdy jest
    > zwalniane. W/g mnie nietrafna diagnoza.

    Chuj prawda. Naciskasz powodując naprężenia. Zwalniasz, powodując luz,
    który piszczy :)

    To nie są zawiasy w drzwiach od starej szafy :)
    Hyhy.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2024-07-06 08:51:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 5.07.2024 o 22:07, Kazik Kaz pisze:

    > Wątpię; chcieli zabłysnąć na forum.
    > Takie mądrale zza klawiatury, którymi wszędzie się gardzi. Ludzie bez
    > wiedzy, doświadczenia, ambicji, skrupułów z parciem na autopromocję.
    Coś ci się pojebało, jaką autopromocję? wiesz ilu ludzi czyta tą grupę w
    Polsce?Garstka.

    Chcieli ci pomóc ale ty nie chcesz pomocy tylko gotowe rozwiązanie jakby
    zapominając że nikt tu szklanej kuli nie ma. Dostałeś info co to może
    być, teraz sam bierzesz się do roboty i weryfikujesz informacje na
    pacjencie.

    --
    Janusz

  • 19. Data: 2024-07-06 09:33:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-07-2024 o 22:07, Kazik Kaz pisze:

    > Wątpię; chcieli zabłysnąć na forum.
    > Takie mądrale zza klawiatury, którymi wszędzie się gardzi. Ludzie bez
    > wiedzy, doświadczenia, ambicji, skrupułów z parciem na autopromocję.
    >
    > Kazik

    No i tyle w temacie.
    PLONK

  • 20. Data: 2024-07-07 05:38:14
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-05 12:25, Kazik Kaz wrote:

> [...]
    > Ech fachowcy z co niektórych, jak z koziej dupy trąba. Domyślam się
    > mistrzu, że jesteś absolwentem studium muzycznego dla głuchoniemych?

    Zajmij sie domyslaniem co jest twojemu autu a nie na moj temat.
    Ah, nie umiesz. No coz, jezdzij zepsutym albo zaplac komus madrzejszemu.

    --
    Lukasz