  • Data: 2009-04-23 18:50:51
    Temat: Re: Przycisk dwustopniowy
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    glatocha pisze:
    > Witam,
    > poszukuj? przycisków dwustopniowych, co? ale przycisk spustu migawki w
    > aparatach, czyli nacisk do po?owy a potem do ko?ca. Fajnie by by?o
    > gdybym móg? powybrzydza? stroch? w rozmiarach, kolorach itd.
    >
    > pozdrawiam
    > g.

    ja takie cudo potrzebowałem do lutownicy pistoletowej. pół wciśniecia
    =45W całe wciśniecie=75W Kupiłem 2 mikroprzełączniki z blaszkami. Takie
    mikroprzełączniki produkowane chyba od lat 70siatych, czarne, wielkosci
    2,5x1x0.5cm z blaszką. Dwa skręcone razem, ale jedną z blaszek odgiąłem
    w góre drugą w dół. To wystarczyło zeby pierwszy załączał sie wyraźnie
    wcześniej, a włączenie drugiego, nie wyginało trwale blaszki.
    Niestety to kombinowanie, i układ nie jest mały...

    ToMasz