  • 11. Data: 2010-07-06 08:09:22
    Temat: Re: Przyciemnienie górnej części szyby w kasku
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 6 Lip, 09:17, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > A czy ta osłona nie podwiewa przy większej szybkości?
    Jak ma podwiewac jak ona jest po wewnetrznej stronie szybki..?

    > Nawet, gdyby cena była do przyjęcia - mój kask nie pozwala na zamontowanie
    > tego ustrojstwa.
    ehehe żeś mnie rozbawił :)
    A jak masz specyficzny kask to może od tego zacznij ze szukasz nie
    standardowego rozwiazania...

  • 12. Data: 2010-07-06 08:11:26
    Od: ditron <t...@g...com>

  • 13. Data: 2010-07-06 08:15:01
    Od: ditron <t...@g...com>

  • 14. Data: 2010-07-06 08:34:20
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqg.googlegroups.com...

    > Jak ma podwiewac jak ona jest po wewnetrznej stronie szybki..?

    > ehehe żeś mnie rozbawił :)
    > A jak masz specyficzny kask to może od tego zacznij ze szukasz
    > niestandardowego rozwiazania...

    Mam AGV Longway. Nie da się od strony czoła wcisnąć żadnej szybki między
    warstwy skorupy.

  • 15. Data: 2010-07-08 07:00:51
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 6 Lip, 10:34, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqg.googlegroups.com...

    No i co ? Zawracasz głowę a nawet się nie odniosłeś do mojego
    rozwiązania...

  • 16. Data: 2010-07-10 14:27:18
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-03 13:00, Marcin N pisze:
    > Witam,
    >
    > Pomyślałem, żeby przyciemnić sobie górne 3 cm szyby w kasku.
    >
    > Wiadomo jak jest: jadąc pod niskie słońce nie pomagają okulary, blenda
    > ani nic poza 100% czernią.
    >
    > Przyszło mi do głowy, żeby nakleić na szybę folię do szyb samochodowych
    > (takie paski na przednią szybę), albo przyciemnić szybę jakimś innym
    > sposobem.
    >
    > Macie jakiś rozsądny pomysł?

    Polecam okulary z filtrem polaryzacyjnym. Niesamowity efekt, wygasza
    odbicia słońca i przez to ściemnia większość jasnych miejsc. A samo
    przyciemnienie okularów jest nieduże. Całkowicie likwiduje odblaski
    słońca np w szybach, od jezdni itp. Ja mam korekcyjne, więc musiałem
    sobie takoweż z polaryzacją zamówić. I jestem bardzo zadowolony. Bez
    polaryzacji słońce niby schowane za blendą, a i tak razi jak cholera
    przez odbicia od jezdni i wszystkiego.

    --
    Marek

    R1200GS