  • 1. Data: 2010-07-03 11:00:15
    Temat: Przyciemnienie górnej części szyby w kasku
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Pomyślałem, żeby przyciemnić sobie górne 3 cm szyby w kasku.

    Wiadomo jak jest: jadąc pod niskie słońce nie pomagają okulary, blenda ani
    nic poza 100% czernią.

    Przyszło mi do głowy, żeby nakleić na szybę folię do szyb samochodowych
    (takie paski na przednią szybę), albo przyciemnić szybę jakimś innym
    sposobem.

    Macie jakiś rozsądny pomysł?

  • 2. Data: 2010-07-03 16:15:06
    Temat: Re: Przyciemnienie górnej części szyby w kasku
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-07-03 13:00, Marcin N pisze:
    > Witam,
    >
    > Pomyślałem, żeby przyciemnić sobie górne 3 cm szyby w kasku.
    >
    > Wiadomo jak jest: jadąc pod niskie słońce nie pomagają okulary, blenda
    > ani nic poza 100% czernią.

    Marudzisz, blenda daje radę. Sprawdzone.

    Ja mam. Nie kombinuj tylko jeździj :)

    --
    duddits

  • 3. Data: 2010-07-04 11:21:37
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    duddits napisał(a):

    > Marudzisz, blenda daje radę. Sprawdzone.

    A z mojegp doswiadczenia wynika, ze ma racje. :P

    > Ja mam. Nie kombinuj tylko jeździj :)

    Dupa. Dobrze kombinujesz, tylko za bardzo. U mnie swietnie sie
    sprawdzila tania izolacja z rolki. W kolorze fioletowym(?). Rewelacyjna
    sprawa ;)
    --
    zbigi
    i stopka zastepcza

  • 4. Data: 2010-07-04 19:47:28
    Od: KLOSZ <p...@g...pl>

    Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Przyszło mi do głowy, żeby nakleić na szybę folię do szyb samochodowych
    > (takie paski na przednią szybę), albo przyciemnić szybę jakimś innym

    A moze:

    http://www.scigacz.pl/Sunax,8211;,proste,rozwiazanie
    ,na,sloneczne,dni,8954.html

    albo krocej:

    http://tnij.org/sunax

    do kupienia u wuja Louisa lub ktoregokolwiek z dystrybutorow wuja w PL.

    Korzystam i daje rade (kask bez blendy)

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 5. Data: 2010-07-04 20:20:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 04 Jul 2010 21:47:28 +0200, osobnik zwany KLOSZ
    wystukał:

> [...]
    >

    > albo krocej:
    >
    > http://tnij.org/sunax
    >
    > do kupienia u wuja Louisa lub ktoregokolwiek z dystrybutorow wuja w PL.

    stówa za kawałek plexi? no kogoś pogięło :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2010-07-05 20:42:15
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i0pqsb$qfu$...@n...onet.pl...

    > A z mojegp doswiadczenia wynika, ze ma racje. :P

    > Dupa. Dobrze kombinujesz, tylko za bardzo. U mnie swietnie sie sprawdzila
    > tania izolacja z rolki. W kolorze fioletowym(?). Rewelacyjna sprawa ;)

    Co to za tania izolacja z rolki? Taka do owijania fundamentów?

  • 7. Data: 2010-07-05 21:37:26
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Marcin N wrote:

    > Co to za tania izolacja z rolki? Taka do owijania fundamentów?

    Idz do pierwszego lepszego punktu gdzie wycinaja rekalmy w foliach i poprosz
    o skrawek przezroczystej folii w kolorze jakim bedziesz chcial.

    Tmek

  • 8. Data: 2010-07-06 06:42:14
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 3 Lip, 13:00, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Przyszło mi do głowy, żeby nakleić na szybę folię do szyb samochodowych
    > (takie paski na przednią szybę), albo przyciemnić szybę jakimś innym

    Ja mam.
    I uzywam tego juz od 5 lat:
    http://yfrog.com/evekranyj
    Przykleja się to na całą szybkę (nie tylko górne 3 cm ale jak
    koniecznie chcesz to możesz sobie dociąć) i można się patrzeć
    centralnie w słońce nie mrużąc oczu.
    Mi jedna sztuka starczyła na 5 lat. Klej się skończył po kilku
    zerwaniach (zawsze zrywam i chowam do kieszeni - jak już się robi
    szaro=ciemno) więc zamiast kleju używam klejącej taśmy dwustronnej - i
    tak po kilku zerwaniach taśmę wymieniam. Jest to naprawdę zajebisty
    patent. Już proponowałem na grupie i wystawiałem na alledrogo ale
    zainteresowanie było mierne - poszły chyba 2 sztuki. Ewentualnie mogę
    jeszcze to załatwić po cenie 30 zł / sztukę. Odbiór osobisty w
    Gdańsku, Bydgoszczy lub wysyłka listem. Kolory jak na załączonym
    obrazku. Są chętni ?
    http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C05%5C10%5Cbikepic
    s-584229-full.jpg

  • 9. Data: 2010-07-06 07:17:55
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
    > jeszcze to załatwić po cenie 30 zł / sztukę. Odbiór osobisty w
    > Gdańsku, Bydgoszczy lub wysyłka listem. Kolory jak na załączonym

    A czy ta osłona nie podwiewa przy większej szybkości?

  • 10. Data: 2010-07-06 07:24:06
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
    > Dnia pięknego Sun, 04 Jul 2010 21:47:28 +0200, osobnik zwany KLOSZ

    > Sunax,8211;,proste,rozwiazanie,na,sloneczne,dni,8954
    .html

    > stówa za kawałek plexi? no kogoś pogięło :)

    Nawet, gdyby cena była do przyjęcia - mój kask nie pozwala na zamontowanie
    tego ustrojstwa.