  • 1. Data: 2010-07-02 19:49:44
    Temat: szprychy szukam, bez szyderstw prosze
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    Witam,
    Oferuje ktos we Wroclawiu szprychy na sztuki? Nie bardzo oplaca mi sie
    kupowac komplet bo wyparowala tylko jedna sztuka.
    Przy okazji pytanie dodatkowe: jak sobie radzi wroclawski serwis KTM z
    drobnymi poprawkami w rodzaju np dostrajania gaznika.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2010-07-03 18:35:57
    Temat: Re: szprychy szukam, bez szyderstw prosze
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 02 - 07 - 2010 (piątek) o godzinie 21:49, tomek napisał(a):

    > Witam,
    > Oferuje ktos we Wroclawiu szprychy na sztuki?

    Pytałeś w "Sklepie pod WSK-ą" na ul. Dubois?
    Nie wiem, czy mają, ale oni handlują różnymi takimi drobiazgami, więc jest
    szansa, że mogą mieć.

    Tu masz namiary, zadzwoń i zapytaj:
    http://www.spw.home.pl/sklep/index.php

    Ewentualnie, jak nie masz daleko, to warto tam podjechać - bramę obok jest
    drugi sklep (nie pamiętam nazwy), bardziej z częściami do motorowerów, ale
    też coś mogą mieć.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 3. Data: 2010-07-03 19:36:26
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Yorick" <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> wrote in message

    > Pytałeś w "Sklepie pod WSK-ą" na ul. Dubois?

    W ogole nie pomyslalem o tej skarbnicy wynalazkow. Moze przynajmniej beda
    wiedziec kto zaplata, centruje etc.
    Dzieki za hint.
    T.