  • 1. Data: 2010-07-03 11:03:58
    Temat: Przerywacz kierunkowskazów
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    Czołem,

    mam padnięty (najprawdopodobniej) przerywacz: 10W x 2 + 3,4W // 8B //
    12,8V // 85c/m

    W najbliższej okolicy znalazłem tylko taki: 2 x 21W + 4W + 3W // 12V //
    Pmax = 100W

    Nada się, czy muszę szukać identycznego z moim bądź kupić jakiś
    elektroniczny (jeśli elektr., to jaki)?

    Z góry dzięki za pomoc.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 2. Data: 2010-07-03 12:17:37
    Temat: Re: Przerywacz kierunkowskazów
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-07-03 13:03, woohoo pisze:
    > Nada się, czy muszę szukać identycznego z moim bądź kupić jakiś
    > elektroniczny (jeśli elektr., to jaki)?

    Pytanie nieaktualne. Dorwałem używkę o podobnych parametrach i bangla. :)

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"