  • 1. Data: 2010-07-29 05:20:29
    Temat: Przewody w oplocie - gdzie w Warszawie na zamowienie?
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Po wizycie w Nowodworze dotarlo do mnie, ze musze natentychmiast
    wymienic przewody hamulcowe. Niestety nie znalazlem producenta, ktory
    mialby gotowca do ZZR1400 z ABS. I tu pytanie wlasciwe: czy po lewej
    stronie Wisly w okolicach Warszawy znajde sklep/warsztat w ktorym mi
    wszystko pomierza, przytna i zacisna?

    Z gory dzieki za sugestie.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-07-29 07:45:50
    Od: Arni <a...@n...spam>

    doktorski pisze:
> [...]
    > mialby gotowca do ZZR1400 z ABS. I tu pytanie wlasciwe: czy po lewej
    > stronie Wisly w okolicach Warszawy znajde sklep/warsztat w ktorym mi

    ja dorabiałem do 4 kółki tu:
    http://www.moto-market.pl/enzet/
    wysyłkowo, szybko i sprawnie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2010-07-29 07:47:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    > ja dorabiałem do 4 kółki tu:

    Ta czterokółka to quad czy przyczepka do motura?

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-07-29 10:34:52
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 29-07-2010 o 07:20:29 doktorski <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > mialby gotowca do ZZR1400 z ABS. I tu pytanie wlasciwe: czy po lewej
    > stronie Wisly w okolicach Warszawy znajde sklep/warsztat w ktorym mi

    MCS Honda [www.mcsonline.pl]

    dorobili mi od reki, na wymiar i z moimi udziwnieniami :)

    przewody Goodridge w kilku kolorach, oczka do wyboru... całość zakuwana
    solidnie...

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-07-29 10:51:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-29, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:

    > MCS Honda [www.mcsonline.pl]
    >
    > dorobili mi od reki, na wymiar i z moimi udziwnieniami :)

    A jakie to mozna miec udziwnienia z przypadku przewodow hamulcowych? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-07-29 11:04:07
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 29-07-2010 o 12:51:26 AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > A jakie to mozna miec udziwnienia z przypadku przewodow hamulcowych? ;-)

    gumki-tulejki do trzymania przewodów wg swojego pomysłu :)

    wiesz... nie każdy lubi jak klient stoi nad głową, wydziwnia i pokazuje
    paluchem co i jak :)

    pozdrawiam