  • 1. Data: 2010-07-29 11:56:59
    Temat: Etui na telefon na rękę
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Czesc.
    Spotkal sie ktos z was z nieprzemakalnym, przezroczystym etui na telefon lub
    nawigacje przypinanym do reki? Cos w stylu "iBike rider case"? Szukam, szukam i
    znalezc nie moge :/

    X.

  • 2. Data: 2010-07-30 05:55:43
    Temat: Re: Etui na telefon na rękę
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Mariusz Wozniak wrote:
    > Czesc.
    > Spotkal sie ktos z was z nieprzemakalnym, przezroczystym etui na
    > telefon lub nawigacje przypinanym do reki? Cos w stylu "iBike rider
    > case"? Szukam, szukam i znalezc nie moge :/

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to takie coś:
    http://shop.endomondo.com/products/armband
    Pewnie nie o to dokładnie chodzi ale masz jakiś ślad :)

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 3. Data: 2010-07-30 13:30:37
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Pewnie nie o to dokładnie chodzi ale masz jakiś ślad :)

    Wielkie dzieki. Mniej wiecej chodzi o cos takiego, brakowalo mi slowa "armband"
    :)

    X.