eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzewody rozruchowe › Re: Przewody rozruchowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "Przemek" <p...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przewody rozruchowe
    Date: Tue, 6 Oct 2009 20:35:12 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <hag2m7$va4$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ha7k3g$1gu$1@inews.gazeta.pl> <ha7l2m$feh$1@news.onet.pl>
    <ha7meb$ah0$1@inews.gazeta.pl>
    <n...@d...viste-family.net> <ha8144$ddj$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ha9jrn$1cgf$1@news2.ipartners.pl>
    <i...@4...com>
    <hadkpa$ov$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hafjq5$le8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hag0pp$4kf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-238-7.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1254854151 32068 87.205.238.7 (6 Oct 2009 18:35:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Oct 2009 18:35:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-EsetScannerBuild: 5777
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:572685
    [ ukryj nagłówki ]

    pawelj wrote:

    > Przecież nikt cię nie zmusza do tego żebyś wierzył w moje zabobony :)
    > Napisałem co zaobserwowałem. Ot tyle. A ponieważ wkurza mnie palenie
    > nagminne żarówek i do tego jeszcze fakt że nie mogę tego zrobić sam na
    > drodze tylko albo w serwisie albo z narzędziami - chciałem sprawdzić
    > czy tylko mój tak ma czy to większa przypadłość. Niestety każdy z
    > mechaników potwierdza że w nowszych palą się częściej. Ot taki zwykły
    > zabobon.
    Wydaje mi sie ze w starszych autach napiecie zasilajace zarowki mialo do
    odbycia dluga droge i wzglednie duze spadki napiecia
    -bezpiecznik ,stacyjka ,przelacznik zarowek , przelacznik dlugie krotkie i 2
    metry przewodu do przodu.W nowszych autach masz szyne pradowa ze znikomym
    spadkiem
    napiecia i sterownik na CANie przy samych zarowkach -efekt zarowki dostaja
    prwawie takie napiecie jak jest na akumulatorze.
    pzdr



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: