  • Data: 2009-10-06 21:13:35
    Temat: Re: Przewody rozruchowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Glosowalo sie na partie ktora wprowadzila swiecenie przez caly
    > dzien i teraz sa skutki :-P

    Niezależnie od tego na kogo się głosowało, świecę przez cały dzień
    od dobrych kilkunastu lat. Bo tak lubię. Zawsze mi żarówki starczały
    na bardzo długo, nie wiem czy nie częściej zmieniałem samochody niż
    żarówki. Ten fakt można w bardzo prosty i spójny sposób wytłumaczyć
    teoretycznie. Jak wprowadzano obowiązek jazdy na światłach, to dało
    się słyszeć głosy różnych przygłupów, że jak wcześniej zmieniali
    żarówki dwa razy w roku, to teraz będą musieli wymieniać cztery razy.
    Ja się ględzeniem przygłupów nie przejmuję, ale producenci żarówek
    mogą mieć na to inny pogląd. Skoro spadły im przychody, to mogli
    wymyśleć takie, które przepalają się od Byle Czego. O te skutki chodzi?

    --
    Jarek