    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przewody rozruchowe
    Date: Sun, 4 Oct 2009 12:16:18 +0200

    news:i7pgc5lfhmn90lljotl31e48b26vhaogis@4ax.com...

    > Albo i nie, bo normalni kierowcy gasza swiatla
    A ja uważam że wcześniej czy później każdemu kierowcy, bez wyjątku zdarzy
    się zapomnieć.
    Wystarczy chwila, zagadac się z przechodniem, wysiadającym pasażerem itp.

    > Nowsze modele maja brzeczyk i piszcza po otwarciu drzwi :-)
    Wniosek nasuwa się jeden. Kupiłeś auto dla nienormalnych kierowców.

    Jak chcesz pozostawic auto na światłach to co robisz? Zostawiasz piszczące?
    Nie.
    Przełączasz w pozycję MAR i brzęczyk milknie. Więc nadal nie widzę powodu
    dlaczego światła miałyby nie gasnąć
    po wyjęciu kluczyka ze stacyjki w pozycji innej niż MAR.
    To samo dotyczy świecącej strony przy pozostawionym kierunkowskazie. Gdy
    będe mial taką potrzebę to przekręcę wpozycję MAR.

    Marek