  • Data: 2009-07-21 07:54:07
    Temat: Re: Przewidujemy - co jeszcze marketingowcy wymysla ?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marx napisał(a):
    > Maksymalnie tanie kompakty fixed-focus bez zooma, bez jakichkolwiek
    > ustawien, z dwoma przyciskami (spust, ogladanie zdjec)
    > Mam w domu taka Yashice, ma tylko spust migawki, oraz przelacznik
    > ustawiania czulosci zintegrowany z wlacznikiem lampy blyskowej.
    > Czyli rozwoj bedzie podobny jak kiedys w kompaktach analogowych.

    Tiaa, ja ostatnio patrzyłem na aparat zabawkowy. Dwa przyciski, jeden
    spust migawki, drugi mode jakieś. Aparat wielkości pudełka od zapałek,
    wizjer - ramka wysuwana z obudowy, jakość zdjęć adekwatna 388x250pix.
    A takie maksymalnie proste konstrukcje powstają, może nie robione przez
    wiodących producentów, ale jest zalew takiej chińszczyzny.

    Co do samej przyszłości. Przede wszystkim "rozwój" będzie w
    oprogramowaniu. Automatyczne tworzenie HDR. Coraz bardziej dzikie
    programy tematyczne portret psa, portret kota. Co do wyścigu, to
    murowanym kandydatem jest ISO. Podobnie jak kiedyś w kamerach wideo. Kto
    zrobi zdjęcie przy gorszym oświetleniu. Oczywiście szumy i rozpiętość
    tonalna będą tragiczne, ale aparat będzie miał to 1024000 ISO.
    Ekrany dotykowe to oczywistość, dodatkowo pewnie będą służyły jako
    edytor zdjęć. Jakieś podstawowe funkcje, dodawanie napisów rysikiem,
    rozpoznawanie pisma, żeby wstawić komentarz do zdjęcia np do EXIF-a -
    Shlo*dziak * <3 ja i Muj niónióś słothki.

    wer