eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja prądu LED 50WRe: Przetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja prądu LED 50W
    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja prądu LED 50W
    Date: Thu, 23 Sep 2010 15:07:05 +0200

    > Jak się uP w Lanosie zwiesi, to go watchdog "obudzi" zanim silnik
    > zgaśnie. W przetwornicy potrzebujesz kontroli prądu w locie -
    > opóźnienie nie powinno przekraczać kilkuset nanosekund.
    Wydaje mi się, że takiej przetwornicy nikt na uC nie będzie robił -
    trzeba wziąć pod uwagę zarówno szybkość ADC jak i możliwości
    komparatora, ale jak dadzą radę, to czemu nie?

    Robiłem (zaproponuj prostsze rozwiązania ;) :
    regulowany z uC stabilizator liniowy:
    - 1 kanał PWM
    - 1 kanał ADC
    - 1 nMOS
    - 1 rezystor + 2 kondensatory (1+0.1)uF + koralik ferytowy

    przetwornicę 9V->250V do zasilania nixie
    - 1 kanał PWM
    - 1 kanał ADC
    - 2 rezystory na dzielnik
    - 1 nMOS
    - 1 rezystor dla łagodniejszego otwierania MOSa
    - 1 dławik
    - 1 dioda
    - kondensator wejściowy,wyjściowy

    regulowany z uC sterownik dla 1W LED
    - j.w.
    - s/2 rezystory na dzielnik/1 rezystor pomiarowy/

    jak się zacznie rok akademicki - będę miał trochę czasu to planuję
    zrobienie przetwornicy/sterownika dla 3W LED na ATTINY10-TSHR

    > Powiedzmy, że w jednym cyklu możesz sobie pozwolić na brak pomiaru ale
    > już po zawieszeniu, przy push-pull, zostawienie otwartego jednego
    > klucza i czekanie na watchdoga, to pewny dym. Szczególnie przy
    > prądach, o jakich tu mowa.
    A jak bardzo trzeba skopać projekt, żeby ten uC się zawiesił? Przy lampie

    Michoo