    Date: Tue, 21 Jan 2014 21:46:00 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)

    W dniu 2014-01-21 21:34, J.F pisze:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^
    > No to na wlasnym sie nie da, na szkolnym sie nie da,

    Prawdy chyba nie piszesz...

    > ale wordy maja
    > swobode wyboru parku ... i szkoly tez ..

    Jeżeli WORD-y sobie wybierają konkretne modele, to racze szkoły z tego
    województwa mają niewielki wybór, ponieważ kursanci wybierają te
    szkoły, gdzie są pojazdy takie, na jakich będą "musieć" zdawać egzaminy.

    > Nozny dziala jednak znacznie lepiej niz reczny. A i wcisniecie sprzegla
    > pomaga.

    Ty mi tutaj nie ściemniaj o sile hamulca nożnego, tylko skup się
    na meritum sprawy. Szczególnie, że sam temat poruszyłeś...

    > No dobra, powiedzmy ze do egzaminu przystepuja osoby po zdanym tescie
    > wewnetrznym, gdzie instruktor podpisuje ze kursant nadaje sie do jazdy.

    A jest inaczej?

    > Alez bedzie mialo skrzynie biegow. Reczna. Tylko nie trzeba bedzie
    > uzywac :-)

    Nie, tak to się nie uda.

    > Albo bedziesz mial obite auto, bo po co placic mandaty ...

    A co ma do rzeczy?

    > Koncepcja pisze - czyli powiedzmy nie widze wielkiego zagrozenia w
    > dopuszczneniu do zdawania na sprzecie szkoly.
    > Poza wymienionymi powyzej :-)

    Ja nie pytam o twoje koncepcje, tylko o fakty - można na
    własnym/kursowym czy też nie?

    > Nie wiem, ale kursant powiedzmy chcialby miec, a kamery cos tam
    > kosztuja. Kazde auto wyposazac ?
    > Oczywiscie mozna dopuscic dowolnosc.

    Nie interesuje mnie twoja koncepcja - pytam o to, jaki jest
    obowiązek używania kamer, skoro o tym zacząłeś pisać.

    > A potem beda glosy ze kto nie wreczy koperty ten nie zda :-)

    To jaki jest ten obowiązek używania kamer w czasie egzaminów?

    > ale ten typ to "do 3.5t i nie autobus". A ty nawet egzaminu na innym
    > zwyklym osobowym zdac nie potrafisz :-P

    Kręcisz swoim sposobem i nic z tego nie wynika.

    > Bo sa dobre i tanie :-P

    Dobre i tanie, ponieważ WORD takie dostał za 0,84zł za sztukę?
    Tak, to jest jakaś koncepcja.

    > Ale przeciez nie ma obowiazku kupowac :-)

    Każda szkoła chętnie zapłaci te 0,84zł za sztukę...