    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Date: Tue, 21 Jan 2014 18:55:32 +0000 (UTC)

    On Tue, 21 Jan 2014 16:54:27 +0100, Artur Maśląg wrote:
    > LOL - a w czym problem instalować na czas egzaminu? A te kamery to się
    > wzięły z przypadku, czy innych patologii? Zresztą w 'zwykłych' L-kach
    > też są, tylko nie z obowiązku itd.

    Instalować na czas egzaminu to jest dopiero LOL! Cztery kamery,
    okablowanie, rejestrator, mikrofony? Żartujesz sobie prawda? Kto miałby
    to niby obić a kto za to płacić? No i nadal nie odpowiedziałeś mi na
    pytanie, kto miałby kupić ten zestaw.

    > Oczywiście że muszą, ponieważ takie są na egzaminie państwowym.
    > Obowiązku explicite oczywiście nie ma, ale szkoły muszą je kupować by
    > mieć klientów.

    No skoro obowiązku nie ma, to nie muszą. Nie naciągaj. OSK mogą
    konkurować ze sobą na zasadach rynkowych w inny sposób.

    Sytuacja wygląda jak wygląda, bo wielu pomyślało jaki to prosty biznes i
    powstało pierdyliard szkół. A teraz nagle płacz i zgrzytanie zębów jak to
    im jest źle bo klientów mało. No trudno. Nie ma klientów, trzeba zawinąć
    biznes.

    > Nie pisałem o wymogu sensu stricte, a o wymuszeniu na szkołach
    > posiadania takich pojazdów.

    Napisałeś, że muszą. Jest w cytacie wyżej. Nic nie pisałeś o żadnym
    wymogu - także się teraz nie wykręcaj ;)

    Tomek