eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzetaczanie otworu centrującego › Re: Przetaczanie otworu centrującego
  • Data: 2010-02-17 08:48:42
    Temat: Re: Przetaczanie otworu centrującego
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysiek82 pisze:
    > kogutek pisze:
    >> Śruby ustawiają koło w osi a nie otwór.
    >
    > ale śruby spełniają tylko funkcję mocowania felga i tak trzyma się na
    > otworze centrującym. Ja będę stosował śruby niestety pływające

    Nieprawda. Sruby przenosza 100% obciazenia. Otwor centrujacy, jak sama
    nazwa wskazuje sluzy do wycentrowania felgi mocowanej najczesciej
    srubami. W piastach ze szpilkami nie ma takiej potrzeby, bo mozna felge
    na szpilkach zawiesic a ona i tak sie wycentruje na stozkach srub.

    W przypadku srub plywajacych rola otworu centrujacego jest istotna, bo
    nie ma innego centrowania jak tylko otwor. Natomiast i w tym przypadku
    po dokreceniu kola kolnierz otworu nie przenosi zadnych obciazen.

    >
    > Chyba ze to jakiś wynalazek a
    >> nie samochód robiony seryjnie.
    >
    > to fiat cinquecento piasta 58.1 do tego dystans a na dystans pierścień
    > na 67.1 i felga o której mowa którą właśnie muszę przetoczyć.
    >
    > Jak sobie zrobisz dychę luzu to po pół roku nie
    >> zdejmiesz koła z samochodu. Milimetr luzu to minimum.
    >
    > to teraz sam już nie wiem :/

    Dycha + odrobina smaru miedziowego i nie ma mozliwosci niezdjecia felgi.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: