-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przetaczanie otworu centrującego
Date: Wed, 17 Feb 2010 08:48:42 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <hlg70r$k5$1@news.onet.pl>
References: <hku0tn$9uf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<0...@n...onet.pl>
<hku3c4$fts$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: acgn230.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1266392923 645 83.9.241.230 (17 Feb 2010 07:48:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 07:48:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hku3c4$fts$1@atlantis.news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 091103-1, 2009-11-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256278
[ ukryj nagłówki ]krzysiek82 pisze:
> kogutek pisze:
>> Śruby ustawiają koło w osi a nie otwór.
>
> ale śruby spełniają tylko funkcję mocowania felga i tak trzyma się na
> otworze centrującym. Ja będę stosował śruby niestety pływające
Nieprawda. Sruby przenosza 100% obciazenia. Otwor centrujacy, jak sama
nazwa wskazuje sluzy do wycentrowania felgi mocowanej najczesciej
srubami. W piastach ze szpilkami nie ma takiej potrzeby, bo mozna felge
na szpilkach zawiesic a ona i tak sie wycentruje na stozkach srub.
W przypadku srub plywajacych rola otworu centrujacego jest istotna, bo
nie ma innego centrowania jak tylko otwor. Natomiast i w tym przypadku
po dokreceniu kola kolnierz otworu nie przenosi zadnych obciazen.
>
> Chyba ze to jakiś wynalazek a
>> nie samochód robiony seryjnie.
>
> to fiat cinquecento piasta 58.1 do tego dystans a na dystans pierścień
> na 67.1 i felga o której mowa którą właśnie muszę przetoczyć.
>
> Jak sobie zrobisz dychę luzu to po pół roku nie
>> zdejmiesz koła z samochodu. Milimetr luzu to minimum.
>
> to teraz sam już nie wiem :/
Dycha + odrobina smaru miedziowego i nie ma mozliwosci niezdjecia felgi.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=