-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przetaczanie otworu centrującego
Date: Wed, 10 Feb 2010 23:02:28 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 37
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <0...@n...onet.pl>
References: <hku3c4$fts$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1265839348 30571 213.180.130.17 (10 Feb 2010 22:02:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 22:02:28 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.54
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221
Firefox/3.5.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254121
[ ukryj nagłówki ]> kogutek pisze:
> > Śruby ustawiają koło w osi a nie otwór.
>
> ale śruby spełniają tylko funkcję mocowania felga i tak trzyma się na
> otworze centrującym. Ja będę stosował śruby niestety pływające
>
> Chyba ze to jakiś wynalazek a
> > nie samochód robiony seryjnie.
>
> to fiat cinquecento piasta 58.1 do tego dystans a na dystans pierścień
> na 67.1 i felga o której mowa którą właśnie muszę przetoczyć.
>
> Jak sobie zrobisz dychę luzu to po pół roku nie
> > zdejmiesz koła z samochodu. Milimetr luzu to minimum.
> >
>
> to teraz sam już nie wiem :/
>
> --
> krzysiek82
Jak nie wiesz to nic nie zmieniaj. Nie znasz się na tym. Jak włożysz dystans
między tarczę a felgę i odsuniesz w ten sposób felgę. To zmienisz warunki pracy
łożysk w kołach, wahacza, kolumny. Łożyska pod względem nośności konstruktor
policzył dla konkretnych warunków pracy, pozostałe elementy również. Jak
wysuniesz koło o dwa centymetry to musisz przesunąć łożyska o dwa centymetry w
tą samą stronę. To jest niewykonalne. Taką przeróbką zrobioną nie wiadomo po co,
chyba tylko z głupoty. Narażasz nie tylko siebie ale i innych. Teoretycznie tak
przerobiony samochód nie ma prawa przejść na uczciwym przeglądzie. Gdyby zdarzył
się wypadek i powodem mogła by być Twoja przeróbka to ubezpieczyciel wypłaci
poszkodowanemu z Twojej polisy i wystąpi z regresem w stosunku do Ciebie. Bo nie
poinformowałeś go o dokonanej przeróbce. On w ramach ubezpieczenia OC umówił się
z Tobą że będziesz jeździł takim samochodem jaki zrobiła fabryka. Ja mam tak
napisane w warunkach ubezpieczenia. Daj sobie spokój. Z cienkiego wyścigówki nie
zrobisz. Wydasz tylko niepotrzebnie kasę.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.10 23:24 Tomasz Pyra
- 11.02.10 09:40 krzysiek82
- 17.02.10 08:48 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=