eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzetaczanie otworu centrującego › Re: Przetaczanie otworu centrującego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetaczanie otworu centrującego
    Date: Wed, 10 Feb 2010 23:02:28 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 37
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <hku3c4$fts$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1265839348 30571 213.180.130.17 (10 Feb 2010 22:02:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 22:02:28 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.54
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221
    Firefox/3.5.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254121
    [ ukryj nagłówki ]

    > kogutek pisze:
    > > Śruby ustawiają koło w osi a nie otwór.
    >
    > ale śruby spełniają tylko funkcję mocowania felga i tak trzyma się na
    > otworze centrującym. Ja będę stosował śruby niestety pływające
    >
    >  Chyba ze to jakiś wynalazek a
    > > nie samochód robiony seryjnie.
    >
    > to fiat cinquecento piasta 58.1 do tego dystans a na dystans pierścień
    > na 67.1 i felga o której mowa którą właśnie muszę przetoczyć.
    >
    > Jak sobie zrobisz dychę luzu to po pół roku nie
    > > zdejmiesz koła z samochodu. Milimetr luzu to minimum.  
    > >
    >
    > to teraz sam już nie wiem :/
    >
    > --
    > krzysiek82
    Jak nie wiesz to nic nie zmieniaj. Nie znasz się na tym. Jak włożysz dystans
    między tarczę a felgę i odsuniesz w ten sposób felgę. To zmienisz warunki pracy
    łożysk w kołach, wahacza, kolumny. Łożyska pod względem nośności konstruktor
    policzył dla konkretnych warunków pracy, pozostałe elementy również. Jak
    wysuniesz koło o dwa centymetry to musisz przesunąć łożyska o dwa centymetry w
    tą samą stronę. To jest niewykonalne. Taką przeróbką zrobioną nie wiadomo po co,
    chyba tylko z głupoty. Narażasz nie tylko siebie ale i innych. Teoretycznie tak
    przerobiony samochód nie ma prawa przejść na uczciwym przeglądzie. Gdyby zdarzył
    się wypadek i powodem mogła by być Twoja przeróbka to ubezpieczyciel wypłaci
    poszkodowanemu z Twojej polisy i wystąpi z regresem w stosunku do Ciebie. Bo nie
    poinformowałeś go o dokonanej przeróbce. On w ramach ubezpieczenia OC umówił się
    z Tobą że będziesz jeździł takim samochodem jaki zrobiła fabryka. Ja mam tak
    napisane w warunkach ubezpieczenia. Daj sobie spokój. Z cienkiego wyścigówki nie
    zrobisz. Wydasz tylko niepotrzebnie kasę.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: