  • 31. Data: 2012-03-21 07:30:15
    Temat: Re: Przeszczepienie ABS do SV1000
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-20 23:35, AZ pisze:

    > Po pierwsze: tarczki + czujniki na oba koła, ABS sprawdza czy wszystko
    > bangla porównując odczyty z obu, no i tutaj może nastąpić problem bo
    > pewnie SV650 ma mniejszą oponę z tyłu ale nie jestem pewien.

    Uklad nie tylko wykrywa zablokowanie kola ale odnosi je takze do
    aktualnej predkosci. A dane z czujnika laduja wprost w glownym kompie
    i/lub zegarach.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 32. Data: 2012-03-21 07:36:30
    Od: Jan <s...@g...com>

    On 20 Mar, 21:44, Kuczu <q...@g...com>

    > Homo co ? Chcesz homologowac
    > uzywany motocykl ? Dobrze sie czujesz ?

    Dziekuje, czuje sie jak zwykle swietnie.
    Gwarantuje, ze w razie czego ubezpieczyciel dojebie sie do takich
    zmian.
    Pytajacy chce przelozyc ABS z malego DLa do duzego. Powodzenia zycze.

    --
    Hinek

  • 33. Data: 2012-03-21 08:00:31
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 marca 2012, 20:22:11 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Jeśli pamiętasz numery samochodu - powalcz o ubezpieczenie. Prawie na
    > pewno się przyzna, chyba, że cwaniak.
    Ale do czego mialby sie przyznac? Ze zmienil pas?
    Z opisu wnioskuje, ze kontaktu miedzy pojazdami nie bylo. Ma sie przyznac do braku
    umiejetnosci hamowania motocyklisty?
    Tak, jasne, mozna isc do sadu, ze to bylo zajechanie drogi. Powodzenia zycze.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 34. Data: 2012-03-21 09:31:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-21 08:36, Jan pisze:

    > Dziekuje, czuje sie jak zwykle swietnie.

    ciesze sie

    > Gwarantuje, ze w razie czego ubezpieczyciel dojebie sie do takich
    > zmian.

    Oczywiscie rzeczoznawca od razu zauwazy abs. Oni maja na to oko wyczulone

    > Pytajacy chce przelozyc ABS z malego DLa do duzego. Powodzenia zycze.

    Ale ja tez twierdze ze sie nie da bez sporego doswiadczenia. Ale ze sie
    w ogole da to jestem pewien. Ludzie wkladaja do Malucha silnik V8
    Chevroleta.

  • 35. Data: 2012-03-21 10:32:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-21 09:00, doktorski pisze:

> [...]
    umiejetnosci hamowania motocyklisty?
    > Tak, jasne, mozna isc do sadu, ze to bylo zajechanie drogi. Powodzenia zycze.

    Może i racja...

  • 36. Data: 2012-03-21 17:56:01
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 21 Mar 2012 01:00:31 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za doktorski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    umiejetnosci hamowania motocyklisty?
    > Tak, jasne, mozna isc do sadu, ze to bylo zajechanie drogi. Powodzenia zycze.

    Nie zebym mial zamiar isc z tym do sadu, ale z czystej preclowej
    ciekaowsci... Czyli lepiej nie heblowac i uderzyc w auto tak, zeby w
    sadzie nie bylo problemow? :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 37. Data: 2012-03-21 17:57:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 20 Mar 2012 23:24:37 +0100) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Bo szlifować cza umieć. U mnie każdy szlif kończy się na siniaku na
    > biodrze i to wszystko.

    Zmien portki na takie, ktore maja tam protektor i bedziesz niesmiertelny
    :)

  • 38. Data: 2012-03-21 17:58:44
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 21 Mar 2012 08:30:15 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Uklad nie tylko wykrywa zablokowanie kola ale odnosi je takze do
    > aktualnej predkosci. A dane z czujnika laduja wprost w glownym kompie
    > i/lub zegarach.

    Dobra - juz mi przeszlo, to faktycznie nie jest trywialne.

  • 39. Data: 2012-03-21 20:27:19
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2012-03-21 17:58, Piotr Klimek wrote:

    > Dobra - juz mi przeszlo, to faktycznie nie jest trywialne.

    swoją drogą ciekawy problem.. :-)
    inżynierowie Ducata opowiadali, że w Streecie 848 nie ma ABSu bo moto
    nie było projektowane z.. czyli nie hop siup..
    poczynając od kwesti czujników na kołach, poprzez kwestie ciśnień w
    układzie, kończąc na miejscu w moto.. może mając dostęp do sterowania
    tego czyli oprogramowania to pewnie dałoby się dopasować do maszyny, ale
    bez tego to raczej kuku ;-)

    --
    jeDrASS + naga włoszka

  • 40. Data: 2012-03-22 08:57:10
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-03-21 17:56, Piotr Klimek pisze:
    > Nie zebym mial zamiar isc z tym do sadu, ale z czystej preclowej
    > ciekaowsci... Czyli lepiej nie heblowac i uderzyc w auto tak, zeby w
    > sadzie nie bylo problemow? :)

    A masz pewność że jak uderzysz to nie połamiesz sobie kulasów? O
    ewentualnym pęknięciu obojczyka/miednicy nie wspomnę.

    :P