  • 41. Data: 2012-03-23 15:35:50
    Temat: Re: Przeszczepienie ABS do SV1000
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Bo ponieważ? Wszystko jest do zrobienia, kwestia chęci i postudiowania
    > instalacji dawcy.

    Skąd weźmiesz oprogramowanie? Napiszesz je sam czy zamówisz?
    Trzeba by zmienić oprogramowanie w kompie i sterowniku ABS.
    Czy zamówisz specjalne układy - bo nie wiem czy wogóle da się
    przeprogramować istniejący sterownik ABS-u. Myślisz że to
    tylko kwestia dobrych chęci? Być może. Myślę że koszty nie
    przekrocza kilkudziesięciu tysięcy euro.
    Oczywiście można np. założyć do WSK-i ABS z Airbusa.
    To tylko kwestia chęci i postudiowania instalacji dawcy.
    Polak potrafi.
    :)

    --
    Hinek

  • 42. Data: 2012-04-02 09:19:14
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 20.03.2012 21:51, Piotr Klimek wrote:
    > A jak ten nawyk wycwiczyc?:) Awaryjne hamowanie cwicze gdy tylko mam
    > okazje.

    A bo mi się przypomniało. Ja na kursie tak to ćwiczyłem, oczywiście
    prędkość można dostosować do własnych umiejętności:

    http://www.youtube.com/watch?v=H6HN7m7xcs0

    U nas dodatkowo instruktor pokazywał każdorazowo, z której strony
    przeszkodę objechać, tak że do końca nie byłeś pewien, w którą stronę
    będziesz skręcał.

    Polecam to ćwiczenie. Z tego co wiem w Szwecji jest to punkt obowiązkowy
    na egzaminie.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 43. Data: 2012-04-02 10:37:48
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 02 Apr 2012 09:19:14 +0200) ktos podajacy sie za duddits
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A bo mi się przypomniało. Ja na kursie tak to ćwiczyłem, oczywiście
    > prędkość można dostosować do własnych umiejętności:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=H6HN7m7xcs0

    Robie to cwiczenie w miare regularnie co nie zmienia faktu, ze w sytuacji kryzysowej
    i tak scisnalem klamke do konca :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 44. Data: 2012-04-02 10:38:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/02/2012 10:37 AM, Piotr Klimek wrote:

    > Robie to cwiczenie w miare regularnie co nie zmienia faktu, ze w sytuacji
    kryzysowej
    > i tak scisnalem klamke do konca :)

    To znaczy, żę trza psychikę poćwiczyć w kierunku nie panikowania i
    trzeźwej oceny sytuacji ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2012-04-02 11:16:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > To znaczy, żę trza psychikę poćwiczyć w kierunku nie panikowania i
    > trzeźwej oceny sytuacji ;-)

    Wystaczy jezdzic na bani, wtedy sie nie panikuje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 46. Data: 2012-04-02 12:22:40
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 02 Apr 2012 10:38:48 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To znaczy, żę trza psychikę poćwiczyć w kierunku nie panikowania i
    > trzeźwej oceny sytuacji ;-)

    Trudno osiągnać 100% skutecznośc, raz się nie uda i trzeba owiewki kleić. Wolalbym
    ABS :)

  • 47. Data: 2012-04-02 12:26:36
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 02.04.2012 12:22, Piotr Klimek wrote:
    > Trudno osiągnać 100% skutecznośc, raz się nie uda i trzeba owiewki kleić. Wolalbym
    ABS

    Ano. Pomoże Ci ominąć przeszkodę ze ściśniętym na maksa hamulcem :)

    Nie wiem ile procent to będzie do tej skuteczności, ale może jedno
    klejenie owiewek mniej ... ;)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 48. Data: 2012-04-02 13:09:40
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 02 Apr 2012 12:26:36 +0200) ktos podajacy sie za duddits
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    ABS

    > Ano. Pomoże Ci ominąć przeszkodę ze ściśniętym na maksa hamulcem :)

    Wydaje mi sie, że istotniejszą funkcją jest niedopuszczenie do gleby
    spowodowanej zablokowanym kołem.

  • 49. Data: 2012-04-02 13:10:49
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 02.04.2012 13:09, Piotr Klimek wrote:
    > Wydaje mi sie, że istotniejszą funkcją jest niedopuszczenie do gleby
    > spowodowanej zablokowanym kołem.

    To pewnie też, tylko na niewiele się to przyda w sytuacji kiedy walniesz
    w przeszkodę, bo będzie za mało miejsca by skutecznie wyhamować.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach