  • 21. Data: 2009-11-28 10:16:34
    Temat: Re: Przesyłka z USA
    Od: "KZ" <n...@a...email.pl>

    > A gdyby tak mieć kogoś kto kupi sprzęt w na miejscu, w stanach i
    > przywiezie go sam (w plecaku :) do Polski? Bez żadnych odpraw celnych i
    > innych takich. Mogą być z tego powodu jakieś problemy?

    Na trzy loty w tym roku do US i spowrotem, dwa razy trafiłem na Okęciu na
    cło (ściągnięty z wyjścia "Nothing to declare" oczywiście - i wracałem przez
    Paryż a nie bezpośrednio z US. Więc problemy oczywiście jak najbardziej być
    mogą...

    KZ

  • 22. Data: 2009-11-28 14:23:47
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "KZ" napisał

> [...]
    > cło (ściągnięty z wyjścia "Nothing to declare" oczywiście - i wracałem
    > przez Paryż a nie bezpośrednio z US. Więc problemy oczywiście jak

    Jakie problemy ?
    Wracam ze swoim sprzętem, który wywiozłem z Polski i już - tak się nie da ?

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" napisał
    > Poza problemami z gwarancją o których już było.

    Na gwarancji też są problemy, szczególnie w naszych serwisach ; )

    > No i to przemyt jest, ze wszystkimi tego ewentualnymi konsekwencjami. ;)

    Eeeee tam ; )

    adam