  • Data: 2014-03-30 21:57:53
    Temat: Re: Przesyłanie większych ilości danych przez CAN
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak na dobrą sprawę to wydaje mi się, że mógłbym nawet spróbować napisać
    odpowiedni prosty "stos". Pierwszy bajt danych w ramce CAN przeznaczony
    na wartość określającą typ pakietu. Jedna wartość oznaczałaby prośbę o
    nawiązanie połączenia, inna zgodę lub odpowiedź odmowną. Potem szłyby
    pakiety z kolejnymi porcjami danych, aż do otrzymania informacji o
    zakończeniu transmisji.
    Dodatkowo jakiś timer w razie czego ubijałby transmisję, która z
    jakiegoś powodu nie doszła do skutku, zwalniając linię dla następnych
    połączeń.

    Po prostu zanim się za to zabiorę, stracę mnóstwo czasu i napiszę coś
    bardzo prostego i mało funkcjonalnego, wolę się przekonać, czy ktoś już
    tego nie zrobił lepiej.

    Nie chce mi się wierzyć, że wszyscy jadą na tych ośmiobitowych ramkach. ;)