    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przestroga przed warsztatami...
    Date: Wed, 04 Aug 2010 23:10:35 +0200

    On 2010-08-04 22:42, news wrote:

    > jestes strona w sprawie?

    Nie, ale zauważam, że najczęsciej Ci którzy kozaczą nie podpisują się
    prawdziwymi danymi. Taka luźna uwaga określająca wagę twoich wypowiedzi.
    Innymi słowy łatwo się kogoś miesza z błotem wysyłając anonimy. Tój
    anonim jest o tyle niebezpieczny że pozostanie w wyszukiwarkach na
    wieczność. Być może bez żadnej możlwiości obrony z drugiej strony. *Ja*
    na szczęscie nie mam żadnych przeslanek, by byle komu (tzn. bez podpisu)
    wierzyć bardziej niż celowi ataku. Ale jest masa ludzi którzy niestety
    uwierzą we wszystko. Było by dla nich lepiej, gdyby *coś* podpisujące
    się "news" przekształciło się w konkretną osobę aby sie uwiarygodnić.