  • Data: 2010-08-04 23:46:33
    Temat: Re: Przestroga przed warsztatami...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-04 23:16, news wrote:
    > strona zainteresowana ma moje dane. inne osoby nie potrzebuja ich.
    > moglem sie podpisac Jan Kowalski i co by to dalo?

    Jeśli nie podpiszesz się prawdziwymi danymi to twoją wypowiedz można
    traktować w kategoriach gówno wartych oszczerstw. Szkoda bitów na takie
    pisanie.

    > Osoba madra po przeczytaniu mojego posta tam nie pojedzie. Osoba glupia,
    > jak waldus, bedzie uprawiac pierdoling bez sensu. Zreszta mam w dupie co
    > kto o tym pomysli.

    Więc po co pisałeś w ogóle cokolwiek jeśli masz w dupie? Ja rozumiem, że
    wesołe opowiastki o wyprawie do lasu rowerem można sobie podpisywać jak
    się chce, ale konkretnie oskarżyłeś publicznie kogoś o dośc poważne
    zaniedbanie. To wymaga sensownego potwierdzenia, inaczej są to tylko
    zwykłe bajki, w dodatku cholernie szkodliwe bo idioci w to wierzą
    bezkrytycznie a prawda z anonimami może być wcale nieoczywista.

    Nie neguje twojego przypadku. Po prostu jeśli mogę w zarodku wyprostwoać
    sprawę to próbuję. Zrobisz jak uważasz. EOT.