  • Data: 2010-10-27 13:10:16
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ia8vtg$afc$1@news.onet.pl...
    > Przecież robią.
    > Sagem na przykład.
    > Może i to Bosch się sypie we francuzach, ale gdyby elektronika była
    > francuska to klienci mieliby duże problemy z wyjazdem nowym autem z
    > salonów.
    > Cewki Sagem do Renault wytrzymują średnio jakiś rok. ;-)

    Nie o to mi chodzi. Choćby Bosch jeśli chodzi o niektóre systemy ma monopol
    i tą nisze mogłoby przejąć Valeo, przecież to takie proste... eksperci z pms
    powinni poradzić francuzom jak łatwiutko sprawić by ich auta się nigdy nie
    psuły... Tylko coś mam wrażenie że to nie tylko z niemieckimi częsciami jest
    problem, skoro tyle lat nic się w tej materii nie zmienia.

    Pozdr