eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
    t-for-mail
    From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Date: Tue, 26 Oct 2010 19:32:07 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 20
    Message-ID: <ia73ap$n47$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ia61ag$snn$1@news.dialog.net.pl> <ia64hm$evk$2@mx1.internetia.pl>
    <ia65rl$pp3$1@opal.icpnet.pl> <ia66k9$sg0$1@mx1.internetia.pl>
    <ia68i3$s00$1@inews.gazeta.pl> <ia691h$aam$1@mx1.internetia.pl>
    <4cc6bec1$1@news.home.net.pl> <1ggkk7g3hv33d$.dlg@lepper.institute.com>
    <4cc6c481$0$22801$65785112@news.neostrada.pl>
    <1wvgwxegmybmu$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: chello089074243036.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1288114330 23687 89.74.243.36 (26 Oct 2010 17:32:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Oct 2010 17:32:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.5; pl; rv:1.9.2.11)
    Gecko/20101013 Thunderbird/3.1.5
    In-Reply-To: <1wvgwxegmybmu$.dlg@lepper.institute.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320790
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10-10-26 14:22, Waldek Godel pisze:

    > Ale skoro o silnikach mowa - czym się różni przejście w tryb awaryjny od
    > masowych problemów z odlewaniem metali w silnikach VAG? Bo od conajmniej 15
    > lat mają prawie identyczne problemy - a to ukręcające się wały korbowe, a
    > to pękające korbowody, a to jaja z 2.0 TDI??

    Raz na jakis czas nawet najlepszym zdarza sie popelnic blad (patrz
    2.5TDI V6 w Audi do 2003 roku, po tym poprawili walki czy 2.0TDI). Mozna
    wymieniac wtopy ale tez mozna wymienic produkty bardzo udane i
    niezniszczalne, np. wszystkie 1.9TDI gdzie sporo ich jezdzi z mocami
    230-260KM i daja rade na seryjnych gratach z lekka wymiana osprzetu (co
    jest oczywiste, turbo, IC, wtryski) czy 1.8T z ktorymi ludzie robili
    cuda a to "nadal jezdzi".
    Wiec podsumowujac, kazdemu producentowi, nawet najlepszemu, moze sie
    zdarzyc wtopa.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: