  • Data: 2010-10-26 20:49:43
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    O->Dnia 2010-10-26 18:02:29 niejaki Arek (G) napisał:

    > Nie tylko BMW, Audi i VW trzymają cenę. Ford, opel, również. Skoda także
    > dość dzielnie się trzyma. Pewnie spisek jakiś.

    i dobrze :)
    głupich nie sieją....
    jak się kupuje auto dla sąsiada nie dla siebie to sa takie efekty

    ps - mieszkam obecnie w cywilizowanm kraju (północne niemcy) gdzie auta
    kupuje się dla siebie no i jakie auta królują na drogach??

    no jakie??

    niemieckie??

    a dupka

    francuskie

    jak ktoś chce tanio jeździć do pracy to kupuje reno twingo, albo dwa

    bmw i audi jeżdżą turki, ruski i polacy (takimi wiekowymi)

    emeryci niemieccy jeżdżą j.w ale 2-3 latkami i przeważnie w górnej póółki
    (750 itd.)

    mercami jeżdżą taxiarze lub bauerzy z danii

    robotnicy fizyczni w 90% mają vw t2,3,4 lub opla czy paska kombi w stanie
    przeważnie opłakanym

    rodziny z dziećmi w 99% jeżdżą francuzami typu espace (bardzo popularny),
    c8, c4 grand picasso - trafi się jakaś rodzina w t4 ale przeważnie auto
    jest firmowe

    spotyka się także sporo hulajów, rzadziej suzuki rzadko mazda

    widziałem kilka golfów - studenci i rozwoziciele pizzy

    100% komisów prowadzą beżowi - turcja, egipt, iran

    obserwacje prowadzone przez ok 2 lata

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl