  • Data: 2010-10-26 23:36:19
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    O->Dnia 2010-10-26 22:04:54 niejaki DoQ napisał:

    > Szkoda słów, przecież to są merytoryczne zera.

    waldi mnie ubiegł bo właśnie chciałem coś napisac o tej chińskiej
    elektronice

    miałem swego czasu citroena xm-a z pierwszego roku produkcji - jak go
    kupiłem to już miał 15 lat
    jeździłem nim ~3 lata
    no i faktycznie się psuł

    jedyne co się w nim psuło to elektryka - ciągłe problemy że coś nie styka -
    jakieś wiązki i czujniki
    a jakiej to było produkcji??

    taaak - zgadliście - bosch niemcy

    ponadto w tych autach sypały się na potęge skrzynie automatyczne biegów i
    układ diravi (odmiana wspomagania) które były produkowane gdzie???

    taaak - bingo - w niemczech przez zakłady zf

    blacha z pełnym ocynkiem do końca (18 lat) była bez śladów rdzy
    zawieszenie hydro - mimo prawie 300tys przebiegu - działało i nie ciekło
    silnik - stary prv na łańcuchu - nie do zajechania
    francuskie komputery valeo działają do dziś w innym samochodzie (21 lat)

    pokażcie mi 21 letnie niemieckie auto które ma całe progi (i nie było od
    wyjazdu z fabryki naprawiane blacharsko ani dodatkowo zabezpieczane
    antykor)

    nie wiem czy fani teutońskiej techniki czytali ostatnio o drobnych
    problemach we wszystkich mercedesach z lat ~94-96 gdzie zaczynają się
    degradować wszystkie wiązki elektryczne co może doprowadzić nawet do
    spalenia auta

    itd
    itp

    można tak bez końca

    najważniejsze żeby kazdy jeździł sobie tym czym chce i nie próbował
    "nawracać" na jedyną słuszną markę

    bo jak to waldi czasem mówi - jeden woli ogórki drugi ogrodnika córki

    --
    P0zdrawiam
    p0li