  • Data: 2010-10-26 21:44:13
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-26 13:06, kamil pisze:

    > "LEPEK" <n...@n...net> wrote in message

    > Hehe, kupuja ludzie samochod, ktory po sprowadzeniu, przerejestrowaniu,
    > akcyzach, podatkach, oplatach i wyplacie handlarza jest tanszy, niz w DE
    > i jeszcze sie dziwia. :)

    Komu jak komu, ale mi tego pisać nie musicie. Sam nie raz w dyskusjach
    pisałem o tym, że dobre i pewne auto w DE kosztuje tyle co u nas, a
    niejednokrotnie więcej. Tam cena dość mocno zależy od przebiegu (i w
    sumie słuszne, bo w każde auto trzeba coś na początku włożyć - w to z
    300kkm napewno zauważalnie więcej niż w takie ze 150kkm na blacie). U
    nas niby też - tylko dziwnym trafem, mało u nas jest ofert z przebiegami
    300kkm i wyższymi. Wszystkie mają 150-190kkm, chyba, że to 15-latek - no
    to ma niewiele ponad 200, bo handlarze już zrozumieli część tego co
    powinni i nie cofają z 400 do 180, tylko do 216.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl