eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu.... › Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ia61ag$snn$1@news.dialog.net.pl> <ia64hm$evk$2@mx1.internetia.pl>
    <ia65rl$pp3$1@opal.icpnet.pl> <ia66k9$sg0$1@mx1.internetia.pl>
    <ia68i3$s00$1@inews.gazeta.pl> <ia691h$aam$1@mx1.internetia.pl>
    <4cc6bec1$1@news.home.net.pl> <1ggkk7g3hv33d$.dlg@lepper.institute.com>
    <4cc6c481$0$22801$65785112@news.neostrada.pl>
    <1wvgwxegmybmu$.dlg@lepper.institute.com>
    Subject: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Date: Tue, 26 Oct 2010 14:34:06 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 101026-0, 2010-10-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 37
    Message-ID: <4cc6ca91$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.207.43
    X-Trace: 1288096401 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20997 83.4.207.43:21796
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320748
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:1wvgwxegmybmu$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Tue, 26 Oct 2010 14:08:14 +0200, BaX napisał(a):
    >
    >> I to ma niby tłumaczyć sytuacje kiedy krajowa renówka z przebiegiem rzędu
    >> 50-60kkm robi przy wyprzedzaniu shutdowna bo ten typ tak ma jak
    >> stwierdził
    >> serwis i wymiany elektroniki niczego nie zmieniły. Dwa razy wróciła na
    >> lawecie do firmy właśnie po takiej akcji, dwa razy serwis nie znalazł
    >
    > W zasadzie przez "francuskie" rozumiem PSA i Matrę.
    > Renówka to trochę inna historia, ciężko oczekiwać dobrych produktów od
    > firmy która robiła takie badziewie, że od bankructwa uchroniło ją tylko
    > znacjonalizowanie przez socjalistyczny rząd na wiele lat.

    No po samochodach za takie pieniądze w dodatku z taką reklamą i wyposażeniem
    oczekuje się więcej niż tylko pojazdu kamikadze. Dla mnie to dramat żeby do
    wymiany żarówki musiał zaprzęgać mechanika, a on jakieś lusterka itp bo
    wszystko trzeba robić po omacku dwoma palcami, na więcej nie ma miejsca dla
    dorosłej osoby.

    >
    > Ale skoro o silnikach mowa - czym się różni przejście w tryb awaryjny od
    > masowych problemów z odlewaniem metali w silnikach VAG? Bo od conajmniej
    > 15
    > lat mają prawie identyczne problemy - a to ukręcające się wały korbowe, a
    > to pękające korbowody, a to jaja z 2.0 TDI??
    >
    > W dodatku jak popatrzysz na rozkład problemów z przechodzeniem silników
    > HDI/TDCI/dCi w tryb awaryjny, to zauważysz, że są one najdotkliwsze na
    > terenie Polski, na polskich paliwach (choć faktycznie występują również
    > poza Polską)

    Dlatego diesla się nie kupuje. ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: