  • Data: 2012-06-12 15:12:53
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-12 14:54, kamil wrote:

    > Ale daje taką możliwość, w przeciwieństwie do PCta.

    No i co w zwiazku z tym? Przeciez tutaj nie gloryfikuje desktopow.

    > Ile znasz osób zabierających laptopa do pracy w pełnym słońcu na plaży?

    Czyli do jakiego zakresu ograniczysz przenosnosc laptopa, Starbucks sie
    jeszcze lapie?

    > Ale kiedy zechcą zabrać go do drugiego pokoju, nie będą musieli
    > przenosić skrzynki, monitora, kabli i całego biurka.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisalem powyzej, czy wspominalem ja jakichs
    monitorach itd. Wspomnialem jak konczy spora czesc przenosnych komputerow.

    > Przespałeś pod kamieniem ostatnie dziesięciolecie? Nie pamiętam już,
    > kiedy widziałem ostatnio domowy router nie mający domyślnie ustawionego
    > szyfrowania. Przeważnie jest to WPA2z jakimś losowym hasłem przyklejonym
    > na routerze.
    >

    > Wyciągasz jakieś niestworzone problemy na poziomie "a w razie pożaru to
    > szybciej wyniesiesz z domu laptopa z cennymi danymi, niż desktop".

    Opisuje rzeczywistosc.
    Po ostatnim update firmware w tp-linku, jednym z nowszych wszystkie
    ustawienia zostaly wyzerowane a w wifi zostaly usuniete wszelkie
    szyfrowania.

    Nie pisze, ze wifi jest do niczego, jest bardzo fajnym rozwiazaniem.
    Jednak nie ma idealnego, kazde ma jakies wady i trzeba byc tego
    swiadomym. Uzytkownicy sprzetu Apple'a pewnie nie odczuja braku gniazdka
    ethernetowego, a jesli komus jednak bedzie brakowalo to za jedyne
    ilestam dolcow bedzie mogl sobie zapchac jedno z dwoch gniazdek
    thunberbolda i miec sliczny zwis na kablu ;P