  • Data: 2017-02-13 05:00:49
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik LinFanQri x...@g...com ...

    > Słucham. Jaki masz pomysł? Czy mają łapać wszystkich tych co na
    > drzewie wylądowali czy jeszcze kogoś extra?
    >
    > Żeby zapobiegać pewnym skutkom należy działać właśnie zapobiegawczo.
    > Rozumiem, że jakby straszna dentystka-higienistka przesiewowo
    > fluoryzowała wszystkim dzieciakom zęby to Ty byś swojego berbecia
    > wyciągnął z szeregu pokazał jej 'fuck'a i powiedział, że szczoteczkę
    > masz, na pastę również ciebie stać a tak w ogóle to nie godzisz się na
    > oralne molestowanie syna/córki? Brawo.

    Nie manipuluj, bo to nei moja wina ze czytasz jednego posta w dyskusji i
    wyciągasz błędne wnioski.
    Pisałem wielokrotnie ze to absurd, zeby u nas człowiek majacy 0,2 był winny
    a magicznie w wielu krajach ma 0,4 i jest normalnym bezpiecznym kierowca.

    Konsekwencja tego jest to ze patrol łapie takiego, ma pol dnia z głowy,
    traci czas i nie szuka i nie łapie tych rzeczywiście niebezpiecznych czyli
    takich ktorzy maja powyzej 0,5 a czasami duzo wiecej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???