-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
ostnews.google.com!t10g2000yqg.googlegroups.com!not-for-mail
From: kkk <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Date: Fri, 16 Jul 2010 02:17:35 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 31
Message-ID: <3...@t...googlegroups.com>
References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl>
<f...@5...googlegroups.com>
<i1n2pm$72b$1@usenet.news.interia.pl>
<f...@w...googlegroups.com>
<i1orkh$g4b$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.243.64.107
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1279271855 26038 127.0.0.1 (16 Jul 2010 09:17:35 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jul 2010 09:17:35 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: t10g2000yqg.googlegroups.com; posting-host=109.243.64.107;
posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6)
Gecko/20100625 Firefox/3.6.6,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297605
[ ukryj nagłówki ]On 16 Lip, 07:44, jian <j...@p...fm> wrote:
>
> dalej nie chce mi się wierzyć w fabryczne działanie takiego kompresora
> (patrz odp wyżej)
> podaj co to za marka i model
W Mercedesach CLK, SLK, W202, W203, W210 tak własnie działa kompresor
- w innych modelach MB może również ale akurat z tymi wymienionymi w
wersjach z kompresorem miałem do czynienia. Typowa usterka
przeplywomierza w silnikach M111 i zbliżonych objawia się
przesunieciem progu włączenia kompresora na 3,5-4 tys obrot, auto
poniżej tych obrotów jezdzi jak wolnossące. Załączenie kompresora
slychać i czuć.
U mnie w pierwszym z wymienionych sprzęgiełko załącza kompresor przy
~2tyś obr. i od tego momentu moc jest rozwijana płynnie i właśnie przy
mocno wysilonej klimatyzacji w upale czuć znacznie mocniej szarpnięcie
dodatkowej mocy gdy kompresor zaczyna dmuchać (coś jak "lag" przy
turbinie), przy wyłączonej klimie jest płynnie i nie czuć w praktyce
żadnego "lagu" - czyli kompresor działa jak działać powinien ;)
2 tyś obr. to i tak nizej niz jakakolwiek chyba turbina wiec moc
oddawana jest w miarę płynnie ale jednak nie można powiedzieć że
kompresor działa od momentu odpalenia silnika bo tak nie jest -
ponizej 2tys obr. też da się jechać.
pzdr
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=