eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje. › Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
    ostnews.google.com!t10g2000yqg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: kkk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Date: Fri, 16 Jul 2010 02:17:35 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <3...@t...googlegroups.com>
    References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@5...googlegroups.com>
    <i1n2pm$72b$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@w...googlegroups.com>
    <i1orkh$g4b$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.243.64.107
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1279271855 26038 127.0.0.1 (16 Jul 2010 09:17:35 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jul 2010 09:17:35 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t10g2000yqg.googlegroups.com; posting-host=109.243.64.107;
    posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6)
    Gecko/20100625 Firefox/3.6.6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297605
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Lip, 07:44, jian <j...@p...fm> wrote:

    >
    > dalej nie chce mi się wierzyć w fabryczne działanie takiego kompresora
    > (patrz odp wyżej)
    > podaj co to za marka i model

    W Mercedesach CLK, SLK, W202, W203, W210 tak własnie działa kompresor
    - w innych modelach MB może również ale akurat z tymi wymienionymi w
    wersjach z kompresorem miałem do czynienia. Typowa usterka
    przeplywomierza w silnikach M111 i zbliżonych objawia się
    przesunieciem progu włączenia kompresora na 3,5-4 tys obrot, auto
    poniżej tych obrotów jezdzi jak wolnossące. Załączenie kompresora
    slychać i czuć.
    U mnie w pierwszym z wymienionych sprzęgiełko załącza kompresor przy
    ~2tyś obr. i od tego momentu moc jest rozwijana płynnie i właśnie przy
    mocno wysilonej klimatyzacji w upale czuć znacznie mocniej szarpnięcie
    dodatkowej mocy gdy kompresor zaczyna dmuchać (coś jak "lag" przy
    turbinie), przy wyłączonej klimie jest płynnie i nie czuć w praktyce
    żadnego "lagu" - czyli kompresor działa jak działać powinien ;)
    2 tyś obr. to i tak nizej niz jakakolwiek chyba turbina wiec moc
    oddawana jest w miarę płynnie ale jednak nie można powiedzieć że
    kompresor działa od momentu odpalenia silnika bo tak nie jest -
    ponizej 2tys obr. też da się jechać.

    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.07.10 12:15 jian
  • 16.07.10 20:37 kkk

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: