  • Data: 2010-07-12 20:01:03
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: Konrad L <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mialem manuala, teraz mam klimatronik - w zasadzie przy takiej pogodzie
    > jedno i drugie caly czas musi dmuchac zimnym chyba, ze masz super
    > atermiczne szyby :)

    Domyslam sie ze obie musza dzialac, ale boje sie ze trzeba bedzie
    manipulowac przez pierwsze 10 minut, jak sie bedzie stopniowo schladzac,
    to ciagle zmniejszac nawiew itp... Z 2-giej strony podobna sytuacja zima
    tylko odwrotnie :) Jednak taki klimatronik to wygoda...

    > O tym, ze przy wlaczonym manualu w 90 konnym silniku praktycznie nie da
    > sie jechac to w ogole nie bede wspominal :)

    Mam 110 KM i nie czuje najmniejszej roznicy czy klima dziala czy nie,
    moze jak ktos ponizej zauwazyl, to kwestia tego czy to benzyna czy
    dizel? To tez ciekawy trop bo teraz dla odmiany sklanialem sie w
    kierunku benzyny.

    Pozdr.