  • Data: 2010-07-12 21:15:28
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:

    > To ja nie wiem, czy punto, czy saab, czy saxo nie czuje żadnej różnicy.
    > Ale wszystkie to diesle.

    Wszystkie samochody które widziałem, odłączają sprężarkę w momencie
    wciśnięcia gazu do dechy.
    Niewykluczone że są jakieś które tego nie robią, ale te którymi
    jeździłem, wszystkie tak się zachowywały. Nie patrzyłem co się stanie
    jak ten gaz do dechy trzyma się bardzo długo, ale przynajmniej na
    początku klima się rozłączała i dzięki temu żadnego spadku mocy nie było.

    W sumie rzecz jest tak banalna, że trudno by mi było uwierzyć że ktoś
    zrobiłby klimatyzację bez takiej funkcji.