eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 182

  • 101. Data: 2009-10-14 20:19:45
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Photoshop bez ABS nie mógłbyś tam ujechać.

    Eee tam,hamulców po prostu było mało(fabrycznie),zakręty to pikuś,jakoś
    na dół trzeba zjechać:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem


  • 102. Data: 2009-10-14 20:26:14
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Seba pisze:
    > Dnia Wed, 14 Oct 2009 15:55:22 +0200, Monster napisał(a):
    >> Może dzisiaj??:-)
    >> Żeby nie być gołosłownym niżej fotka na moto bez ABS,miejsce to Zakręt
    >> Śmierci w Szklarskiej Porębie:-P
    >>
    >> http://picasaweb.google.pl/tomcio916/AlbumBezTytuU#5
    392452694920638114
    >
    > Szacuneczek :)
    >
    > Ale jednak widać pewne braki w technice - typu 'brak złożenia',
    > 'sztywna sylwetka' itp. ;)

    to jakieś 10 lat temu,trochę się technika jazdy poprawiła:-)
    Tak naprawdę ten zakręt jest paskudny do latania na kolanie,tylko skałę
    widać.
    Dołożyłem do albumu jeszcze kilka starych zimowych fotek swoich i
    kumpli,w sobotę jedziemy na ślub w Karkonosze zanosi się na ostry czad
    po śniegu:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem


  • 103. Data: 2009-10-15 06:22:41
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:hb496i$6c1$1@news.onet.pl...
    > Elou!
    > "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    > news:hb44qb$k0v$1@inews.gazeta.pl...

    >> Bo to brzmi jakby z ulotki Hondy a nic nie wyjaśnia.
    >
    > Zamiast prowadzic dyskusje z ktorych niczego sie nie dowiesz
    > poczytalbys czasem "Bike" ;) (BTW: pieknie dziekuje) Byl tam swietny
    > artykul o ABS *ondy.
    > Polecam takze opinie Asterixa (Motorista), z niej takze wynika ze
    > wspo,mniany "ficzer" to kosmiczny postep w porownaniu z konkurencja,
    > lecz moze to juz on sam opowie czego probowal i jak bardzo sie
    > zdziwil.

    No, mnie się rozchodzi o to, że między ABS-C a ABS to różnica jak
    między CO a CO2.
    Zasadnicza.
    Ale nie dowiedziałem się tego od fv bynajmniej.

    PS
    Czyli doszły nowe-stare?

    --
    Jasio
    vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 104. Data: 2009-10-15 07:41:45
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: fv <f...@c...com>

    Artur Zabroński wrote:
    > On 14 Paź, 16:04, fv <f...@c...com> wrote:
    >> Jak mi ktoś da się przejechać CBR 600RR C-ABS to mogę jeździć nawet przy -20 po
    lodzie ;-)
    > A to już ma być C-ABS? Nie może być dowolne moto z ABS? :-)

    Może być w sumie dowolny, byle ciężki ;-)

    >>> http://picasaweb.google.pl/tomcio916/AlbumBezTytuU#5
    392452694920638114
    >> Szacun. Ja dziś wymiękłem motocyklowo...
    > Nie masz ABS-a?

    Tak nie mam i bałem się jechać.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0


  • 105. Data: 2009-10-15 07:50:02
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 09:41, fv <f...@c...com> wrote:
    > >>>http://picasaweb.google.pl/tomcio916/AlbumBezTytu
    U#5392452694920638114
    > >> Szacun. Ja dziś wymiękłem motocyklowo...
    > > Nie masz ABS-a?
    >
    > Tak nie mam i bałem się jechać.
    >
    To dziwne, że wszystkim mówisz żeby brali tylko i wyłączanie moto z
    ABS bo tymi bez to można sobie co najwyżej w okół komina a sam
    jeździsz na moto bez ABS? No chyba że tak tylko w okół komina...

    --
    Artur


  • 106. Data: 2009-10-15 08:05:08
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: fv <f...@c...com>

    Artur Zabroński wrote:
    > On 15 Paź, 09:41, fv <f...@c...com> wrote:
    >>>>> http://picasaweb.google.pl/tomcio916/AlbumBezTytuU#5
    392452694920638114
    >>>> Szacun. Ja dziś wymiękłem motocyklowo...
    >>> Nie masz ABS-a?
    >> Tak nie mam i bałem się jechać.
    >>
    > To dziwne, że wszystkim mówisz żeby brali tylko i wyłączanie moto z
    > ABS bo tymi bez to można sobie co najwyżej w okół komina a sam
    > jeździsz na moto bez ABS?

    Gdy kupowałem swój motocykl, nie było dostępnej opcji ABS. Pojawiła się dopiero w
    roku modelowym
    2009. Zdecydowałem, że lepiej jest mieć fajny motocykl z ABS niż kiepski ale z ABS. A
    na litra jakoś
    nie mogłem się odważyć.
    Gdybym wtedy kupił Hondę CBF1000 z ABS, to byłbym szczęśliwszym człowiekiem.

    Teraz to właściwie każdy interesujący motocykl ma ABS, ale rok temu nie było tak
    różowo.

    > No chyba że tak tylko w okół komina...

    Od września zeszłego roku zrobiłem 13tys km, z czego 3tys w zimie. Nie jest to może
    dużo, ale też
    nie wokół komina.



    PS: moja historia potwierdza tylko starą prawdę, żeby nigdy nie kupować motocykla w
    pierwszym roku
    jego produkcji
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0


  • 107. Data: 2009-10-15 08:05:19
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    fv napisał(a):
    > gildor wrote:
    >
    >>Kuczu pisze:
    >>
    >>>fv pisze:
    >>>
    >>>>Mogę się założyć, że na mokrym mając do dyspozycji ABS zahamowałbym
    >>>>od 100 do 0 na znacznie krótszym
    >>>>odcinku niż pan szanowny. I to mimo braku umiejętności które panu
    >>>>szanownemu dorastają chociażby do
    >>>>pięt.
    >>>
    >>>Ale ABS nie jest do skracania drogi hamowania !
    >
    > Proszę, obejrzyj filmik który wkleił Gildor. Zainteresuj się najnowszymi
    osiągnięciami w dziedzinie ABS.
    >
    Ale Kuczu ma racje :) ABS nie powstal po to by skrocic droge hamowania a
    po to by zachowac sterownosci i nie tracic przyczepnosci.
    >
    >>>Zrozum to w koncu
    >>>chlopie. ABS jest dla utrzymania sterownosci pojazdu przy hamulcu
    >>>wcisnietym do oporu.
    >
    > Nie, ABS na mokrym skraca drogę hamowania zespołu motocykl+kierowca.

    Efekt uboczny, nie bedacy glownym celem podczas prac nad ABS.

    --
    pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)


  • 108. Data: 2009-10-15 08:07:13
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fv pisze:

    > lepiej jest mieć fajny motocykl z ABS niż kiepski ale z ABS

    Ale tego to ja nie rozumiem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 109. Data: 2009-10-15 08:11:05
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 15 Oct 2009 10:07:13 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    [...]
    >> lepiej jest mieć fajny motocykl z ABS niż kiepski ale z ABS
    >
    > Ale tego to ja nie rozumiem.

    Dlaczego? Przecież to najprawdziwsza prawda. Lepiej być zdrowym i
    bogatym niż chorym i bogatym. ;-)

    (Chociaż podejrzewam, że nie o to przedpiścy chodziło :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650


  • 110. Data: 2009-10-15 08:54:25
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Tytus pisze:

    > BTW czy wiesz ze te sondy potrzebowaly wlasnie wysokiej temp spalin do
    > prawidlowej pracy ???
    Zawsze potrzebuja wlasciwej temperatury po to masz 4 przewodowki z
    grzaniem wstepnym.

    > Maly byles to mogles nie wiedziec...
    Sie duzy odezwal :>

    > Sondy o ktorych Ty piszesz (domyslam sie) to sondy montowane juz w
    > pseudo strumiennicach na rozszerzeniach wydechow sondy o znacznie
    > bardziej skomplikowanych konstrukcjach i mniejszych zakresach dzialania
    > (0,2 V 4-5 przewodowe)
    Eee, jedynki sie do dzisiaj stosuje, niskopradowe byly tez 2 przewodowe.
    Wef Tigerze wsadzili 3 przewodowa, tuz przed katalizator (zeby nie bylo
    calkiem OT ;) )

    > Inna rzecza jest sterowanie czasem wtrysku w rzedowej czworce o
    > pojemnosci 2000ccm i kole zamachowym o wadze 25 kg ktorego bezwladnosc
    > zniweluje roznice w zasilaniu. A inna sprawa zasilanie wysokoobrotowego
    > silnika motocyklowego. Sygnaly z sondy umieszczonej za kolektorami (n.p.
    > 4 w 1) nadaja sie tylko do sterowania walcem drogowym. To tak w skrocie.
    > W moto sprawa ma sie tak w F1, cisnienie meteo, wtrysku, podcisnienie w
    > kolektorach, polozenie przepustnicy, bieg, predkosc, polozenie walkow
    > rozrzadu to wszystko dostaje sie do CPU a ten ma wprogramowany na kazda
    > z tych okolicznosci czas wtrysku.
    No tak, ale "oczujnikowanie" silnikow spalinowych postepuje zarowno w
    samochodach jak i motocyklach. Stopien skomplikowania z roku na rok
    rosnie m.in. tak jak napisales bo siedzi na drugim koncu rury ekolog ;)
    Fakt jest taki, ze w motocyklach stosuje sie baardzo nowoczesne i
    skomplikowane rozwiazania coby uzyskac np. duza moc jednostkowa z litra.
    W samochodach codziennych nie jest to az tak potrzebne, chociaz patrzac
    na niektore silniki np z Audi RS6 to moce rzedu 100KM z litra sa juz
    spokojnie przekraczane (ni chuja nie pamietam, czy to uturbiona jednostka)

    --
    pozdr
    Rogal
    DRZ400E
    Tiger1050
    http://www.rogal.riders.pl

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 ... 19


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: