eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650 › Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Date: Thu, 15 Oct 2009 10:54:25 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <hb6nvv$ero$1@news.onet.pl>
    References: <hanubm$av8$1@news.onet.pl> <haobep$ruv$1@inews.gazeta.pl>
    <haqa79$drs$1@news.onet.pl> <hauifu$e61$2@inews.gazeta.pl>
    <hava8j$5sv$1@news.onet.pl> <havdfo$ned$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hb4fhs$oqb$2@news.onet.pl> <hb4gpm$i7u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hb4osp$9kv$1@inews.gazeta.pl> <hb4td5$2oa$1@news.onet.pl>
    <hb585n$avm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acpk120.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1255596863 15224 83.10.216.120 (15 Oct 2009 08:54:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2009 08:54:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hb585n$avm$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612192
    [ ukryj nagłówki ]

    Tytus pisze:

    > BTW czy wiesz ze te sondy potrzebowaly wlasnie wysokiej temp spalin do
    > prawidlowej pracy ???
    Zawsze potrzebuja wlasciwej temperatury po to masz 4 przewodowki z
    grzaniem wstepnym.

    > Maly byles to mogles nie wiedziec...
    Sie duzy odezwal :>

    > Sondy o ktorych Ty piszesz (domyslam sie) to sondy montowane juz w
    > pseudo strumiennicach na rozszerzeniach wydechow sondy o znacznie
    > bardziej skomplikowanych konstrukcjach i mniejszych zakresach dzialania
    > (0,2 V 4-5 przewodowe)
    Eee, jedynki sie do dzisiaj stosuje, niskopradowe byly tez 2 przewodowe.
    Wef Tigerze wsadzili 3 przewodowa, tuz przed katalizator (zeby nie bylo
    calkiem OT ;) )

    > Inna rzecza jest sterowanie czasem wtrysku w rzedowej czworce o
    > pojemnosci 2000ccm i kole zamachowym o wadze 25 kg ktorego bezwladnosc
    > zniweluje roznice w zasilaniu. A inna sprawa zasilanie wysokoobrotowego
    > silnika motocyklowego. Sygnaly z sondy umieszczonej za kolektorami (n.p.
    > 4 w 1) nadaja sie tylko do sterowania walcem drogowym. To tak w skrocie.
    > W moto sprawa ma sie tak w F1, cisnienie meteo, wtrysku, podcisnienie w
    > kolektorach, polozenie przepustnicy, bieg, predkosc, polozenie walkow
    > rozrzadu to wszystko dostaje sie do CPU a ten ma wprogramowany na kazda
    > z tych okolicznosci czas wtrysku.
    No tak, ale "oczujnikowanie" silnikow spalinowych postepuje zarowno w
    samochodach jak i motocyklach. Stopien skomplikowania z roku na rok
    rosnie m.in. tak jak napisales bo siedzi na drugim koncu rury ekolog ;)
    Fakt jest taki, ze w motocyklach stosuje sie baardzo nowoczesne i
    skomplikowane rozwiazania coby uzyskac np. duza moc jednostkowa z litra.
    W samochodach codziennych nie jest to az tak potrzebne, chociaz patrzac
    na niektore silniki np z Audi RS6 to moce rzedu 100KM z litra sa juz
    spokojnie przekraczane (ni chuja nie pamietam, czy to uturbiona jednostka)

    --
    pozdr
    Rogal
    DRZ400E
    Tiger1050
    http://www.rogal.riders.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: