eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tytus" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Date: Wed, 14 Oct 2009 16:57:49 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <hb4osp$9kv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hanubm$av8$1@news.onet.pl> <haobep$ruv$1@inews.gazeta.pl>
    <haqa79$drs$1@news.onet.pl> <hauifu$e61$2@inews.gazeta.pl>
    <hava8j$5sv$1@news.onet.pl> <havdfo$ned$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hb4fhs$oqb$2@news.onet.pl> <hb4gpm$i7u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 151-bem-23.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1255532249 9887 85.222.106.151 (14 Oct 2009 14:57:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Oct 2009 14:57:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hb4gpm$i7u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-User: tytus1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612153
    [ ukryj nagłówki ]

    Siemka
    "KJ Siła Słów"
    Grzegorz Rogala pisze:
    >> KJ Siła Słów pisze:
    >>
    >>> Z motocyklami i lambda byl jeden konstrukcyjny problem, pomysl jaki ?
    >> IMO temperatura pracy sondy.
    >
    > .. bo uklad wydechowy w moto jest dosc krotki, jest w nim cieplej niz w
    > samochodach.
    >
    > Wygrales croissanta, zapakowac ?

    Ja bym tak za szybko nie dzielil tym croissantem, temperatura pracy to maly
    pikus. W wielu starszych pojazdach sonda byla tuz za kolektorem czyli 20 cm
    po wylocie spalin z glowicy. Mysle ze pierwszym i najpowazniejszym problemem
    w sterowaniu mieszanka przy pomocy sensora tlenu jest fakt dlugosci
    kolektorow poszczegolnych cylindrow a tym samym potrzeba znacznie szybszego
    reagowania na zmiany zapotrzebowania na mieszanke...
    Pewnie stad mozliwosc mapowania zaplonow/wtryskow. Ale byc moze sie myle.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze
    P.S. Tych crosscostam nie jadam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: