  • Data: 2009-10-15 08:05:08
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Zabroński wrote:

    > To dziwne, że wszystkim mówisz żeby brali tylko i wyłączanie moto z
    > ABS bo tymi bez to można sobie co najwyżej w okół komina a sam
    > jeździsz na moto bez ABS?

    Gdy kupowałem swój motocykl, nie było dostępnej opcji ABS. Pojawiła się dopiero w
    roku modelowym
    2009. Zdecydowałem, że lepiej jest mieć fajny motocykl z ABS niż kiepski ale z ABS. A
    na litra jakoś
    nie mogłem się odważyć.
    Gdybym wtedy kupił Hondę CBF1000 z ABS, to byłbym szczęśliwszym człowiekiem.

    Teraz to właściwie każdy interesujący motocykl ma ABS, ale rok temu nie było tak
    różowo.

    > No chyba że tak tylko w okół komina...

    Od września zeszłego roku zrobiłem 13tys km, z czego 3tys w zimie. Nie jest to może
    dużo, ale też
    nie wokół komina.

    PS: moja historia potwierdza tylko starą prawdę, żeby nigdy nie kupować motocykla w
    pierwszym roku
    jego produkcji
    --
    fv